همزمان با سراسر کشور اسلامی ایران:

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در طارم

همزمان با سراسر کشور اسلامی، راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر آب طارم با حضور گسترده مردم برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۶۴۹۶
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، همزمان با سراسر کشور اسلامی، راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر آب طارم با حضور گسترده مردم، مسئولین ادارات این شهرستان و معاون پارلمانی وزیرآموزش و پرورش در مجلس برگزار شد.

معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش در مجلس در این مراسم ضمن تبریک و گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: اتحاد و یکپارچگی بین مسئولین و مردم باعث خوشحالی و شادکامی می شود.

حجت الإسلام مصطفی ناصری با بیان اینکه مردم شهرستان طارم نقش ارزنده ای در انقلاب داشته اند و از معدود مناطقی هست که به صورت منظم حضور یکپارچه در تمامی عرصه ها داشته است افزود: این انقلاب که ۳۷ سال از عمر پر خیر و برکتش می گذرد میراث آبا و اجداد ماست که باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم.

وی تصریح کرد: مردم شهرستان طارم در طول هشت سال دفاع مقدس خودشان را خوب در صحنه نشان دادند بنابراین مردم این منطقه در زمان جنگ تماشاگر نبودند بلکه از سال ۱۳۵۷ تا حالا در بطن انقلاب قرار دارند و از مزایای انقلاب استفاده کرده و به سختی های آن هم صبر پیشه کردند.

این مسئول حضور مردم شهرستان طارم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را باشکوه ارزیابی و خاطر نشان کرد: شرکت در راهپیمایی دو معنا دارد اول اینکه اعلام رضایت از کاری که 37 سال پیش انجام داده ایم و معنای دیگرش اینست که می خواهیم عملکرد خودمان را ارزیابی کنیم.

معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش در مجلس، با توجه به اینکه در شهرستان طارم بهترین موقوفات و باغات وقف حضرت سیدالشهداست گفت: این معنایش اینست که این منطقه مردمانی معتقد، انقلابی و طرفدار امام حسین(ع) و اهل بیت پیامبر(ص) دارد.

ناصری یاد آور شد: اساس نظام جمهوری اسلامی ایران مبنایش اخلاق است بنابراین باید اخلاق اسلامی را در تمام نهادها و سازمان ها تفسیر و اسلام واقعی را در اخلاق اسلامی جستجو کرد.

وی ادامه داد: شعار استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی از اساسی ترین شعار های انقلاب اسلامی ایران بود.

حجت الاسلام ناصری در ادامه به معنای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران پرداخت وگفت: کشور ایران تاریخ درخشان و کهنی دارد و نمی خواهد مثل بسیاری ازکشورهای دیگر مواضع سیاسی خود را از سازمان ملل و کشورهای غربی بشنود بلکه ایران می خواهد استقلال سیاسی،فرهنگی،اقتصادی، صنعتی و علمی خود را داشته باشد.

وی افزود: آزادی به معنای بی بند و باری نیست بلکه به معنای این است که هر کس هر کاری را که بداند حق است و به نظم اجتماعی ضربه نمی زند است، در ایران بیش از 5000روزنامه،هفته نامه و ماهنامه چاپ می شود که همه این ها نشان از آزادی در کشور است.

ناصری ادامه داد:جمهوری اسلامی یعنی اینکه مردم،مسئولین خود را هر چهار سال یکبار مثل انتخابات رئیس جمهوری،مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی تعیین می کنند.

وی خواستار حضور حداکثری مردم شهرستان طارم در پای صندوقهای رأی در ۷ اسفند شد و تصریح کرد: اتحاد رمز موفقیت یک کشور است بنابراین یکی از مظاهر وحدت انتخابات است که باید خود مردم سرنوشت کشورشان را تعییین کنند.

معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش در مجلس خاطرنشان کرد: وظیفه همه انسانهاست که در انتخابات شرکت کنند و کسی را باید انتخاب کنند که سابقه انقلابی ، دشمن شناس ، دوست شناس ، پاکدل و پاک چشم باشد همانگونه که در تمام عرصه های انقلاب حضور گسترده داشته اید انشاء الله سر صندوق های رای حاضر شوید و این مرحله را هم به خوبی به اتمام برسانید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار