مسئول دارالقرآن سازمان بسیج مستضعفین خبر داد

آغاز مسابقات سراسری قرآن بسیج در مشهد

مسئول دارالقرآن سازمان بسیج مستضعفین از آغاز بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بسیج با حضور 550 فرهیخته قرآنی در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۶۵۲۵
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، رحیم قربانی صبح امروز در مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بسیج در حرم مطهر رضوی اظهار داشت: این دوره از مسابقات به نام شهدای قرآنی مدافع حرم و مهاجران الی‌الله مزین شده است بنابراین باید در اجرای فعالیت خود این عزیزان را الگو قرار دهیم.

وی با بیان اینکه سبک زندگی شهدا بر اساس قرآن بود تاکید کرد: باید همین سبک را دز زندگی خود نیز جاری و ساری کنیم.

وی ضمن اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری نسبت به توجه و انس به قران و فرهنگ قرآنی اظهار داشت: ایشان در واقع از کار قرآنی به عنوان یک کار مهم و راهبردی نام بردند، بنابراین باید شاکر باشیم که نعمت قرآن در اختیار ما قرار گرفته و از طرفی مسئولیت سنگینی به گردن ما است که بتوانیم خدمتگزار ساحت مقدس قرآن باشیم و فعالیت‌های خود را در این عرصه گسترش دهیم.

مسئول دارالقرآن سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج با حضور بیش از 550 نفر از نخبگان قرآنی بسیجی برگزار می‌شود،‌ گفت: در پایان این مسابقات نخبگان قرآنی بسیج به جامعه معرفی شده و مورد توجه تقدیر قرار می‌گیرند.

رئیس بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم بسیج بیان کرد: با عنایت به تأکیدات رهبر انقلاب بسیج نیز همواره در تلاش بوده تا فعالیت‌های قرآنی خود را گسترش دهد و این فعالیت‌ها به صورت ویژه از ابتدای امسال آغاز شده است و در تلاش هستیم تا خلأ‌های این مسابقات مدنظر قرار بگیرد.

قربانی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در سالهای آینده خلأ‌های این مسابقات را پر کرده و آن را به مسیر اصلی و منطقی هدایت کنیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها