خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات گفت: رای همه افراد ملت حرف آخر را خواهد زد و باید با شرکت در انتخابات 7اسفند ماه اقتدار و مقاومت خود را همانند یوم الله 22بهمن یکبار دیگر به نمایش بگذاریم.
کد خبر: ۸۶۳۶۵۲۸
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، برات زاده فرمانده ناحیه سپاه قاینات در نشست بصیرتی مردم روستای کرغند خضری دشت بیاض اظهار کرد: انتخابات پیش رو سرنوشت ساز و مهم است.

وی با بیان اینکه همه باید در این امر مهم شرکت کنند و پای صندوق های رای بیایند گفت: این انقلاب با سختی و مشکلات زیادی بدست آمده است و مردم باید بعد از گذشت سی و هفت سال بصیرت و آگاهی خود را بالا ببرند چراکه هم چنان این اسلام در سراسر جهان به عنوان الگو می درخشد.

برات زاده افزود: اساس این انقلاب، آزادی، قانون مداری، پشتیبانی از ولایت فقیه و اخلاق مداری است که در سایه وحدت و یکپارچگی توانست از همه مشکلات عبور کند.

وی ادامه داد: امروز همه افراد وظیفه دارند از این انقلاب و آرمانهای آن دفاع کنند چراکه رای همه افراد ملت حرف آخر را خواهد زد و باید با شرکت در انتخابات 7اسفند ماه اقتدار و مقاومت خود را همانند یوم الله 22بهمن یکبار دیگر به نمایش بگذاریم.

همچنین فرمانده سپاه قاینات در نشست بصیرتی سیاسی در مدرسه علامه امینی خضری دشت بیاض با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای یادآروی گذشته قبل انقلاب می باشد گفت: یکی از دستاوردهای بزگ انقلاب عزت واستقلال است که به هیچ کشوری اجازه نمی دهد در تعیین سرنوشت کشور دخالت داشته باشد.

برات زاده خطاب به دانش آموزان گفت: اگر امروز به قدرتی در جهان تبدیل شده ایم بخاطر ایمان، اعتقاد، توکل برخدا، با وفایی مردم، داشتن روحیه ایثار، استقامت، تبعیت از رهبری و ایثارگری بود که مردم به نظام و رهبری دارند.

وی افزود: امروز دشمن بخاطر مسایل اقتصادی و هسته ای با ما دشمن نیست بلکه بخاطر شکل گیری تمدن اسلامی در سطح جهان است پس باید گذشته را مرور و به حال و آینده امیدوار بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها