خبرهای داغ:
برگزاری حلقه صالحین در روز 13 بهمن
کد خبر: ۸۶۳۶۵۷۲
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، برگزاری حلقه صالحین با موضوع دهه فجر که در13 بهمن درمحل مسجد امام جعفرصادق (علیه السلام) بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور وگردهمایی دوحلقه به سرگروهی آقایان سیدحسن حسینی و استاد محمود صحرایی انجامید.

****
برگزاری همایش پایگاه های حوزه عمار

گردهمایی بسیجیان حوزه عمار در همایشی که در محل مسجد امام جعفر صادق (ع)بعداز نماز( مغرب و عشاء ) با سخنرانی حاج آقا قوی بنیه با موضوع نفوذ صورت گرفت وبه تقدیر و تشکر از تعدادی بسیجیان خاتمه یافت.

****

تزیینات پایگاه شهید باهنر به مناسبت دهه مبارک فجر در ناحیه بسیج بجنورد

تزیینات پایگاه شهید باهنر و محله به مناسبت دهه مبارک فجر با همکاری بسیجیان و فرمانده پایگاه

****
برگزاری حلقه صالحین پیرامون دهه فجر

برگزاری کلاس طرح صالحین و جلسات بحث گفت و گو پیرامون دهه مبارک فجر در سطح نوجوانان.پایگاه ثارلله سه شنبه شب (13 بهمن)بعد از نماز مغرب و عشاء با برگزاری دعای توسل و حلقه صالحین و جلسات بحث و گفتگو انجام گرفت و مسابقات فرهنگی  نیز به یاد ایام پیروزی انقلاب اسلامی انجام شد. تا این ایام پر برکت گرامی داشته شود..

****

تزیینات پایگاه ثارالله به مناسبت دهه مبارک فجر در ناحیه بسیج بجنورد

****
برگزاری مسابقه فرهنگی ویژه دهه مبارک فجر

پایگاه ثارلله در 14بهمن با برگزاری حلقه صالحین و سپس آزمون کتبی به مناسبت ایام الله دهه فجر در سطح جوانان و نوجوانان در جشن پیروزی انقلاب شرکت کردند و به شرکت کنندگانی که به تمام سوالات پاسخ صحیح دادند به سه نفر به قید قرعه جوایزی اهداء شد.

****
تزیین مسجد صاحب الزمان(عج)وپایگاه شهید علامت

تزیینات پایگاه شهید علامت به مناسبت دهه مبارک فجرتوسط میریت فرهنگی پایگاه انجام شد.

****

دیدارازخانواده شهید ایرج نشاطی درایام الله 22بهمن در پایگاه شهید علامت در ناحیه بسیج بجنورد 

درایام الله 22بهمن ازخانواده شهید ایرج نشاطی ازشهدای کربلای 5که در17سالگی به شهادت رسیدوباحضورمنتخبین حلقه های نوجوانان ؛جوانان؛بزرگسالان وجوانان قدیم ازخانواده شهیدایرج نشاطی این دوستان دیدار کردند .ودوستان سوالات مطروحه خودرا درباره این شهیدبزرگوارازپدر این شهید پرسیدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها