وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جمهوری اسلامی در سایه همبستگی ملی سبب وحدت همه اقشار جامعه شده و باید این را پاس داشت.
کد خبر: ۸۶۳۶۶۲۶
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج علی جنتی در سخنرانی پایانی راهپیمائی ۲۲ بهمن در زاهدان اظهار داشت: تحکیم وحدت و تقویت همبستگی ملی، از برکات جمهوری اسلامی در دوران حیات خود بوده که بهترین شکل برای ایرانیان رقم خورده است.

وی افزود: این نظام مردمی تفکری دینی و ملی در بین مردم ایجاد کرد و به همین خاطر در بازه های زمانی مختلف توطئه های دشمنان یکی پس از دیگری به پشتوانه همین حمایت ها شکست خورد.

وزیر ارشاد با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: معادله جنگ نه تنها به سود دشمن نشد، بلکه موفقیت ایران اسلامی را به دنبال داشت و نظام بارها به پشتوانه همین تفکر در برابر توطئه ها ایستاده است.

وی با اشاره به راهپیمائی ۲۲ بهمن اظهار داشت: سالگرد انقلاب اسلامی بزرگترین رویداد این نظام الهی است که همه ساله مردم ایران با حضور گسترده خود در آن شرکت می کنند.

وزیر ارشاد بیان کرد: در پیروزی انقلاب اسلامی ایران وحدت و همبستگی ملی تعیین کننده بود و امروزه هم راه پیشرفت و تحقق اهداف انقلاب اسلامی در همین وحدت است.

جنتی اضافه کرد: ایران اسلامی ضمن حفاظت و صیانت از سنت های دینی خودش خواهان جامعه ای است که مردم را در تعیین سرنوشت خود مشارکت دهد.

وی با اشاره به همبستگی ملی در ایران اسلامی گفت: امروز شیعه و سنی با وحدتی چشمگیر در راهپیمایی ۲۲بهمن حضور یافتند و این حضور چشمگیر نمادی از وحدت و همگرایی مردم ایران به ویژه سیستان و بلوچستان را به نمایش گذاشت.

 

ارسال نظرات