خبرهای داغ:
مشاور ارشد معاونت فرهنگی قوه قضائیه گفت: تمام توفیقاتی که برای کشور به دست آمده است از برکات مقاومت ملت بوده است و این مقاومت امروزه به الگویی برای مردم کشورهای منطقه از جمله لبنان، فلسطین، یمن و سوریه تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۶۳۶۶۳۳
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، وحدتی مشاور ارشد معاونت فرهنگی قوه قضائیه در همایش نهضت روشنگری در مسجد امام خمینی (ره) شهر درق برگزار شد گفت: تحولی که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران در منطقه حساس خاورمیانه ایجاد شد، اصلی‌ترین عامل بیداری کشورهای اسلامی در جهان است.

وی افزود: مهمترین انگیزه مبارزه سرسختانه دشمنان با اسلام به‌ویژه انقلاب اسلامی، روحیه استکبارستیزی و زیر بار ظلم و زور نرفتن است که از شاخصه‌های مهم انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) بود.

وی همچنین ایمان به وجود آمده به برکت انقلاب در دل مردم و جوانان کشور، حضور ملت در همه صحنه‌ها و تشکیل حکومت اسلامی دارای ولایت‌فقیه را از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد جمهوری اسلامی ایران دانست.

دکتر وحدتی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای عظیمی داشت که یکی از مهمترین دستاوردهای آن، بسترسازی برای ایجاد تحول در جهانی بود که تمام انبیاء و اولیاء منتظر آن بودند که دین با همه ابعادش در جامعه عرضه شود.

مشاور معاونت فرهنگی قوه قضائیه بیان داشت: امام خمینی (ره) را می‌توان تنها احیاگر گفتمان دینی عصر حاضر نامید که با ارائه گفتمان انقلاب اسلامی در مقابل گفتمان‌هایی نظیر صهیونیسم، کاپیتالیسم و سوسیالیسم؛ منافع همه استعمارگران و استکبار جهانی را به خطر انداخت.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در حالی در سال ۵۷ به پیروزی رسید که کشورهای اسلامی در مقابل یهودیان ذلیل شده بودند و استکبار جهانی با نفوذ در بین این کشورها، اجازه اعلام استقلال را به آنان نمی‌داد.

وحدتی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی منافع نظام سلطه و مدعیان دروغین حقوق بشر را به خطر انداخته، آنان از هر روشی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی استفاده می‌کند

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در فرمایشات خود، بسیار به مسئله نفوذ تأکید فرموده‌اند، تصریح کرد: آمریکا و متحدانش از به راه‌اندازی جنگ سخت علیه ما و کشورهای منطقه کاری از پیش نبرده که به همین علت، رویکرد خود را در مقابله با نظام اسلامی، از جنگ سخت به جنگ نرم تغییر داده است.

دکتر وحدتی اضافه کرد: استکبار جهانی، تمام توان و امکانات مادی و ابزارهای در اختیار خود را به میدان آورده و قصد دارد تا با نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم سازی، ضربه نهایی به پیکره نظام اسلامی را که همان براندازی به روش نرم است وارد سازد و نقش بر آب کردن نقشه‌های دشمن نیازمند هوشیاری همه مسئولین و ملت ایران است.

وی تبعیت از ولایت‌فقیه را رمز پیروزی ملت ایران در تمامی عرصه‌ها عنوان کرد و افزود: در حال حاضر دشمن با حربه‌های مختلف به دنبال تضعیف جایگاه رهبری و کمرنگ کردن نقش ایشان در عرصه‌های مختلف است.

مشاور ارشد معاونت فرهنگی قوه قضائیه عنوان داشت تمام توفیقاتی که برای کشور به دست آمده است از برکات مقاومت ملت بوده است و این مقاومت امروزه به الگویی برای مردم کشورهای منطقه از جمله لبنان، فلسطین، یمن و سوریه تبدیل شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها