بايد به ملت ايران به ويژه مردم هميشه در صحنه بخش تازه کند براي حضور تاريخي در صحنه ها تبريک گفت.
کد خبر: ۸۶۳۶۶۳۵
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸

عبدی، بخشدارتازه کند درگفتگو با خبرگزاری بسیج حوزه قدس درحاشیه راهپیمایی بخش تازه کند بيان کرد: حضور امروز مردم در صحنه لبيک به رهنمودهاي مقام معظم رهبري در راستاي دفاع از انقلاب و نظام اسلامي در راستاي مقابله با توطئه هاي دشمن است.

وي با گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب به ويژه شهداي هشت سال دفاع مقدس افزود: تنها خصيصه‌اي كه انقلاب اسلامي را از ديگر انقلاب‌ها جدا مي‌كند مقاومت و پايداري نظام جمهوري اسلامي ايران در برابر تهديدات بيگانگان است.

عبدی در پايان سخنان خود يادآور شد: بايد به ملت ايران به ويژه مردم هميشه در صحنه بخش تازه کند براي اين حضور تاريخي در صحنه تبريک گفت چرا که پيام اصلي اين حضور به دشمنان انقلاب و نظام است که بايد دست از توطئه چيني بر عليه نظام و انقلاب اسلامي بردارند.

بخشدارتازه کند دربخش دیگری ازسخنان خودگفت: امروز چشمان امیدوار ملت‌های مسلمان، مظلومان و آزادی خواهان جهان از یک سوی و نگاه کینه توزانه نظام سلطه و استکبار به سر کردگی آمریکا از سویی دیگر به ایران اسلامی خیره شده است تا رفتار این پیشکسوت برگزاری انتخابات در منطقه را رصد کنند.

درهمین راستا از تمامی مردم بخش تازه کند دعوت می شود دردهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی وپنجمین دوره خبرگان رهبری حضوری فعال و موثر داشته باشند تا ضمن بهره مندی از حق قانونی خود برای تعیین سرنوشت کشور تصمیم صحیح گرفته شود.


خبر از محمد جنگی

ارسال نظرات