مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج دانشجویی استان:
دشمن در تلاش است با استفاده از عوامل داخلی وابسته به غرب و با نفوذ دهی آن‌ها به مراکز تأثیرگذار، به کشور ضربه بزند.
کد خبر: ۸۶۳۶۶۶۸
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، حجت‌الاسلام سید محمد سید سیاح در مراسم یادواره شهدای والامقام روستای نوجه‌ده اظهار کرد: آمریکا پس از گذشت سال‌ها دسیسه‌چینی و توطئه متوجه شده است که ایران را نه نمی‌تواند در عراق، نه سوریه و نه غزه متوقف کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: همین امر باعث شد تا غرب برخی افراد دلداده و وابسته به غرب را جایگاه‌های تصمیم‌ساز مهم کشور ازجمله مجلس نفوذ دهند تا بتوانند به اهداف خود رسیده و به‌نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند.

وی افزود: ایران همان ایران 37 سال گذشته نبوده و خون شهدا به ثمر نشسته است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید‌ سیاح با بیان اینکه نظام دنیا مفتضحانه‌ترین نظام است،اظهار کرد: حاکمیت ملی از اصلی‌ترین اهداف انقلاب اسلامی است.

پیش‌ازاین نیز فرمانده سپاه نمین نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روستای نوجه‌ده اظهار کرد: در چند دهه گذشته در حساس‌ترین موقعیت کشور خانواده‌های شهدا فرزندان خود را که سرمایه زندگی‌شان بودند با آمادگی کامل به جبهه حق علیه باطل فرستادند.

سرهنگ حسین ایرانی گفت: امروزه نیز جوانان نسل جدید باید با حضور در صحنه‌های حساس و مهم کشور همچون راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات باید از کشور و نظام اسلام حفظ و حراست کنند.




ارسال نظرات