خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت حوزه مقاومت فاطمه زهرا(س) بیرجند:
مسئول تعلیم و تربیت حوزه مقاومت فاطمه زهرا(س) بیرجند گفت: حلقه های شجره طیبه صالحین در اردوی فرهنگی، تربیتی و سیاحتی اردوگاه یادگاران امام در بهلگرد شرکت کردند.
کد خبر: ۸۶۳۶۶۸۴
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲

ناهید عبدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با تبریک دهه فجر اظهارداشت: حلقه های شجره طیبه صالحین (نوع الف) کلیه پایگاه های تابع حوزه فاطمه زهرا (س) در اردوی فرهنگی، تربیتی و سیاحتی شرکت کردند.

مسئول تعلیم و تربیت حوزه مقاومت حضرت فاطمه زهرا(س) با اشاره به مشارکت حداکثری بسیجیان در این اردو گفت: در این اردوی تربیتی متربیان کودک، نوجوان، جوان، میانسال و پیشکسوت به همراه سرگروهها و مربیان این سطح از حلقه های شجره طیبه صالحین حضور داشتند.

وی عنوان کرد: هدف از برگزاری این اردوها تقویت انگیزه و حضور متربیان در حلقه های شجره طیبه صالحین، رصد و کنترل رفتار متربیات توسط سرگروه و پاسخ گویی در اردوی تربیتی سیاحتی در سطح کودکان بود.

عبدی افزود: در این اردو حجت الاسلام موسوی مسئول تعلیم و تربیت ناحیه بسیج بیرجند شیوه های جذب کودکان به بسیج و مسجد بخصوص شجره طیبه صالحین، اهمیت ارتباط مفید با کودکان، ولایت فقیه وکار با کودکان وآسیب های مرتبط با آنها را برای سرگروه ها بازگو کرد.

عبدی ادامه داد: اردوی حلقه های جوان و نوجوان نیز در تاریخ و مرحله دیگری برای متربیان شجره طیبه صالحین در اردوگاه یادگاران امام خمینی(ره) بهلگرد برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این اردوی سیاحتی ـ فرهنگی موسوی کارشناس شبکه های اجتماعی به ابعاد گسترده آسیب های تلفن همراه و تهاجم شبکه های گسترده اجتماعی و جنگ نرم دشمن پرداخت .

مسئول تعلیم و تربیت حوزه مقاومت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: اهمیت انتخابات و حضور حداکثری از دیدگاه امام خامنه ای(حفظه الله) ترفند ها و خدعه های دشمنان برای نفوذ در انقلاب اسلامی، موفقیت های متفاوت نظام بخصوص در عرصه های انتخابات سخنانی بود که مزگی نژاد کارشناس سیاسی استان برای جوانان تبیین و به آنها گوشزد کرد.

وی با بیان اینکه مرحله سوم این اردو، مختص میانسالان بود که در اردوگاه یادگاران امام خمینی(ره) با هدف توجه به نیاز سنجی مخاطبین، دکتر خدا شناس سخنانی در خصوص طب اسلامی، تاکید بر دو عامل سنجش مزاج و پرهیز در جهت سلامتی جسمی و روح سخنرانی کرد.

عبدی یادآور شد: مقدادی مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید قدردان نعمات خدا باشیم عنوان کرد که جمهوری اسلامی ایران یکی از نعمت هایی است که خداوند در اختیار ما قرار داده است و باید با توجه به انتخابات پیش رو انتخابی اصلح از دید گاه امام خامنه ای داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها