مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بیله سوار:

مسئولان، مانع نفوذ شبکه های مجازی بین خانواده ها شوند

مسئولان با فراهم کردن امکانات مناسب و پر کردن اوقات فراغت جوانان مانع از نفوذ این شبکه ها در بین خانواده ها شوند.
کد خبر: ۸۶۳۶۷۰۲
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، به همت بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان بیله سوار، یادواره شهدای بخش جعفر آباد از توابع شهرستان بیله سوار در مسجد جامع روستای "روح کندی" این شهرستان با حضور اهالی روستا، خانواده های شهدا و ایثارگران و جمعی از روسای ادارات برگزار شد.

در حاشیه این یادواره حجت الاسلام احمد سعادتی، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بیله سوار گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری بسیج از بیله سوار داشت و به تفسیر مقام شامخ شهیدان در اسلام پرداخت و گفت: به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی حاصل خون شهدا و صبر و ایثارگری ایثارگران و شخصیت والای رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) است.

وی عزت و اقتدار موجود در نظام جمهوری اسلامی را حاصل ایمان و اعتقاد مردم ایران به مقام شهید و ترغیب فرزندان خود به شهادت و ایثارگری های جوانان این مرز و بوم و خون پاک شهدا دانست.

سعادتی با اشاره به نفوذ شبکه های مجازی و ماهواره ای در جامعه بیان کرد: مسئولان باید با فراهم کردن امکانات مناسب و پر کردن اوقات فراغت جوانان مانع از نفوذ این شبکه ها در بین خانواده ها شوند و جوانان را در حفظ دین و اسلام و فرهنگ ایثار و شهادت تشویق کنند.

اجرای برنامه سرود توسط دانش آموزان روستای روح کندی، قرائت شعر و مداحی از جمله برنامه های این یادواره بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار