خبرهای داغ:
کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری راز قوام نظام جمهوری اسلامی در 37 سال گذشته را پیروی مردم از ولایت فقیه دانست و گفت: تهیه‌کنندگان لیست‌های انتخاباتی، رفیق‌بازی و گروه‌گرایی را کنار بگذارند.
کد خبر: ۸۶۳۶۷۱۰
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، محسن اسماعیلی شب گذشته در مسجد باغ فیض تهران، با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه، گفت: مردم با حضور باشکوه خود ثابت کردند که به عهدشان با انقلاب پایدار و در راه امام و تحت هدایت‌های رهبری، همچنان مقاوم هستند.

وی راز قوام نظام جمهوری اسلامی در 37 سال گذشته، پیروی مردم از ولایت فقیه دانست و افزود: ملاک وجوب پیروی از ولایت فقیه ، «حجیت» امر اوست. اگر نیروها منسجم و همدل و همزبان شوند پیروزی حاصل می‌شود؛ اما در صورتی که نیروها پراکنده باشند و هر کس خودش دستور حجت خدا را به میل خود تحلیل و ارزیابی کند، هیچ وقت به نتیجه نمی‌رسیم.

اسماعیلی در بخش دیگر سخنانش با اشاره به ویژگی‌های بهترین‌ها برای انتخابات مجلس خبرگان، اظهار داشت: در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، به افرادی رأی دهیم که واقعا متدین و دلسوز کشور باشند و عملاً خود را نادیده بگیرند.

وی افزود: مقام معظم رهبری تاکید کردند، تهیه‌کنندگان لیست‌های انتخاباتی، رفیق‌بازی و گروه‌گرایی را کنار بگذارند؛ اگر این طور نشد، یعنی در برابر نعمت ولایت، ناسپاسی کرده‌ایم.

این کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: بر خلاف برخی تصورات، حضور من به عنوان کاندیدای خبرگان رهبری نشان داد که آنچه برای نظام مهم است توانایی و دانش است نه نوع لباس و پوشش؛ و همه باید برای اعتلا و جلو رفتن کشتی انقلاب تلاش کنیم.

اسماعیلی افزود: امروز به برکت انقلاب، تعداد قابل توجهی از افراد هستند که درس دین خوانده و مجتهد هستند اما در دانشگاه در رشته‌هایی نظیر جامعه‌شناسی، مهندسی، پزشکی، روانشناسی و ... فعالیت می‌کنند و توفیق ندارند که در لباس تبلیغ دین باشند. این افراد هم باید جدی‌تر وارد عرصه شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها