امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: وحدت نیز یکی از ارکان مهم آرامش جامعه است که مورد تاکید رهبر انقلاب است و ما باید بدور از جناح بازی های سیاسی، انتخابات را به مظهر وحدت و پیشبرد نظام تبدیل کنیم.
کد خبر: ۸۶۳۶۷۱۶
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از تفت: امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان گفت: حضور پرشور مردم سراسر کشور در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که ایستادگی و استکبار ستیزی در بطن جامعه ما جاری و ساری است.

«حجت الاسلام ابوالقاسم غفوری» با تشکر از حضور گسترده مردم تفت در راهپیمایی روز گذشته، گفت: ملت ایران در راهپیمایی امسال نشان داد که روز به روز پایه های انقلاب به پشتوانه همین مردم قوی تر می شود.

وی همچنین با اشاره به در پیش رو بودن دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، اظهار داشت: امسال سالی است که به نام همدلی و همزبانی مزین شده است؛ وحدت نیز یکی از ارکان مهم آرامش جامعه است که مورد تاکید رهبر انقلاب است و ما باید بدور از جناح بازی های سیاسی، انتخابات را به مظهر وحدت و پیشبرد نظام تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: رای دادن ما به افراد مختلف در انتخابات بسیار مهم است؛ ما باید به کسانی رای بدهیم که حافظ انقلاب باشند و دغدغه مردم را داشته باشند؛ ما باید نمایندگانی را به مجلس بفرستیم که پشتوانه رهبری و نظام باشند نه اینکه نگاهشان به بیرون از کشور باشد.

خطیب جمعه تفت همچنین افتتاح 72 پروژه عمرانی شهرستان تفت همزمان با دهه فجر را یادآور شد و اذعان داشت: چندین پروژه گازرسانی به مناطق مختلف روستایی تفت افتتاح شد؛ در زمان سلطنت پهلوی کسی حتی فکر چنین اقداماتی را نمی کرد اما در پرتو تلالو انقلاب اسلامی امروز گاز خانه مردم روستا نشین را گرم می کند.

حجت الاسلام غفوری در پایان سالروز ولادت حضرت زینب(س) را خاطرنشان کرد و گفت: بايد به سراغ علل و خصوصياتي رفت که حضرت زینب(س) را به اين مقام رسانده است و آن خصوصیات را برای جامعه امروز تبیین و تشریح کرد.

ارسال نظرات