علیرضا خمسه، بازیگر معروف سینما و تئاتر در سرعین:
استان اردبیل ظرفیت‌های گردشگری و طبیعی بسیار خوبی برای اکران فیلم پایتخت دارد، بنابراین انتظار می‌رود بعد از ایام عید این فیلم در استان اردبیل اکران شود تا بتوانیم سبب خوشحالی هموطنان آذری زبان باشیم.
کد خبر: ۸۶۳۶۷۲۳
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علیرضا خمسه در حاشیه آئین اختتامیه سومین جشنواره زمستانی سرعین در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کارگردان و عوامل اجرایی فیلم پایتخت با حضور در اردبیل اجرا می‌شود و در این راستا اقدامات اولیه برای اکران این فیلم در اردبیل انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه استان اردبیل ظرفیت‌های گردشگری و طبیعی بسیار خوبی برای اکران فیلم پایتخت دارد، افزود: انتظار می‌رود بعد از ایام عید این فیلم در استان اردبیل اکران شود تا بتوانیم سبب خوشحالی هموطنان آذری زبان باشیم.

بازیگر معروف سینما و تئاتر بیان کرد: فیلم پایتخت همچنان با جدیت اجرا می‌شود و در این راستا تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا با اکران این فیلم رضایت علاقه‌مندان را جلب کنیم.

خمسه در پایان سخنان خود تصریح کرد: در ایام نوروز بنده با سریال جدیدی که در آن کاراکتر یک فرد خلافکار را ایفا می‌کنم به خانه‌ ایرانی‌های عزیز خواهم آمد و این فیلم مطمئن هستم که برای علاقه‌مندان رضایت‌بخش خواهد بود.

ارسال نظرات