به دنبال مفقود شدن پنچ شهروند خلخالی در کوه های تالش:
به همت کوهنوردان شهرستان خلخال عملیات نجات برای یافتن پنچ گمشده خلخالی در کوه های تالش آغاز شد.
کد خبر: ۸۶۳۶۷۵۹
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، با تماس تلفنی شهروندان خلخالی درساعت 22 شب جمعه با خبر شدیم که 5 نفر از اهالی خلخال به قصد کوهنوردی و گردش در کوه های همجوار خلخال وتالش از خانه خارج شده و ناپدید شده اند.

به دنبال همین خبر باتماس رئیس اداره ورزش و جوانان و دبیر مدیریت بحران شهرستان خلخال با جمعی از کوهنورد ان حرفه ای از جمعیت هلال احمر ، نیروی انتظامی ، کوهنوردان هیات کوهنوردی اداره ورزش و جوانان خلخال عازم منطقه شدیم.

به گزارش ازناو، به علت وسعت منطقه، پوشش جنگلی و وجود برف عملا کار جستجو با حضور 20 کوهنورد آغاز شد.

نگرانی خانواده های گمشدگان باعث شد که تصمیم مدیریت بحران با قاطعیت از تفرجگاه اندبیل ادامه یابد و کوهنوردان باید مسیر تفرجگاه اندبیل را به سمت کوه های تالش جستجو کنند.

به گزارش ازناو ، به لحاظ اینکه رد پای گمشدگان و کسانی که برای کوهنوردی رفته اند بر روی برف ها مانده و کولاک و بارش برف نیز در منطقه وجود ندارد عملا کار جستجو با پیگیری رد پای افراد همچنان ادامه دارد.د و شاید سرنخی از گمشدگان در میان جنگل های خلخال که مشرف به تالش می باشد پیدا شود.

سید ناصر میرمرسلی رئیس اداره ورزش و جوانان ساعت 24 روز جمعه در تفرجگاه اندبیل خلخال در گفتگوبا خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری ازناو خلخال اظهار داشت: ما کار جستجو با کمک های نیروهای امدادی ، انتظامی و تیم های کوهنوردی و مدیریت بحران آغاز کردیم و تا صبح روز شنبه جستجو ادامه خواهد یافت.

به لحاظ این که شب بوده کار جستجو سخت تر است و با روشن شدن هوا کوهنوردان منطقه وسیعی را تحت جستجوقرار خواهند داد.

به گزارش ازناو، به لحاظ زیبایی خاص تفرجگاه اندبیل و ارتفاعات آن دردامنه عجم و کوه های مشرف به تالش همه ساله کوهنوردان زیادی از مناطق مختلف کشور برای کوهپیمایی در کوه های تالش به این منطقه می آیند که این گروه گمشده 5 نفره از اهالی روستای اندبیل و خلخال بوده که همچنان تلاش برای یافتن آنها در ارتفاعات نهربند، گیوره و ناوبالا و ناو پایین ادامه دارد.

مخاطبان عزیز به لحاظ تاریک بودن منطقه و نبود نور مناسب امکان تصویر برداری نبود و این تصاویر نیز به همت دوستان آقای میرمرسلی و رضازاده از آغاز عملیات جستجو در تفرجگاه اندبیل عکاسی شد.

به گزارش ازناو، تا ساعات آینده خبرهای جدیدی از گمشده های خلخالی در اختیار مخاطبان پایگاه خبری ازناو شهرستان خلخال قرار خواهیم داد.

ارسال نظرات