جشنواره باد بادک ها به مناسبت آغاز سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور بخشدار بخش مرکزی دهیار و شورای اسلامی وسرپرست اداره ورزش و جوانان وجمع کثیری از اقشار مختلف مردم احمدآباد بهاباد در ارتفاعات کوه سرخی بهاباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۶۷۷۴
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد: جشنواره باد بادک ها به مناسبت آغاز سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور بخشدار بخش مرکزی دهیار و شورای اسلامی و سرپرست اداره ورزش و جوانان وجمع کثیری از اقشار مختلف مردم احمدآباد بهاباد در ارتفاعات کوه سرخی بهاباد برگزار شد

در این جشنواره که جمعی از دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی و خانواده آنها نیز حضور داشتند، کودکان و نوجوانان حاضر، بادبادک های خود را در هوا به پرواز در آوردند.

در این جشنواره شاد و مفرح که بیش از سه ساعت به طول انجامید، شرکت کنندگان با به پرواز درآوردن بادبادک های خود دهه فجر را گرامی داشتند.

این جشنواره با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیات کوهنوردی و موسسه خیریه امام رضا(ع) احمد آباد شهرستان بهاباد برگزار شد.

در این جشنواره که در ارتفاعات کوه سرخی بهاباد برگزار شد، بیش از 500 نفر شرکت کننده حضور داشتند که در پایان افرادی که بادبادک آنها در بالاترین ارتفاع قرار گرفته و ماندگاری بیشتری در هوا داشتند ، به عنوان نفرات برتر معرفی و به آنها جوایزی اهدا شد.

در این مراسم اصغر خوش خوش آبادی بخشدار بخش مرکزی در سخنانی خاطرنشان کرد: مسابقه پرواز بادبادک ها فرصت مناسبی را پیش روی کودکان و نوجوانان می گذارد تا در کنار یکدیگر زمینه حضور در جمع همسن و سالان را داشته باشند و و ورزش ها و تفریحات گروهی را تمرین کنند.

بخشدار مرکزی بهاباد هم از حضور گسترده مردم در مراسم راهپیمایی با شکوه یوم الله 22 بهمن تقدیر و تشکر کرد و افزود : حضور گسترده ی مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان می دهد که مردم همچنان یار انقلاب هستند و ولی فقیه را تنها نمی گذارند.

وی با اشاره به حضور باشکوه مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال، گفت: مردم ایران اسلامی در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن با حضور باشکوه خود بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید عهد کردند.


ارسال نظرات