خبرهای داغ:
افشاری:

منظور روحانی از برجام دو بازگشایی پای احزاب‌‌ منحله است؟

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: آیا قرار است جریان هایی که از ابتدا هر کاری که باب میلشان بود انجام داده و کشور را به سمت پرتگاه نزدیک کردند امروز باید پایشان به گرفتن مسئولیت‌ها در کشور باز شود؟
کد خبر: ۸۶۳۶۸۰۷
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد افشاری عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور،در واکنش به سخنان رئیس‌جمهور مبنی بر لزوم اجرای برجام دو در کشور، گفت: در وهله نخست باید آثار برجام اول را مورد ارزیابی قرار داده و دید که چه میزان از مشکلات تاکنون حل شده چراکه مردم تاکنون تنها شاهد برپایی همایش‌هایی پیرامون برجام اول بودند و در آن دولتی‌ها خودشان از خودشان تشکر کردند.

 

وی تصریح کرد: نتایج برجام یک باید مشخص شود و باید دید که منظور رئیس جمهور از ایجاد برجام دو در کشور چیست. وی از آشتی ملی صحبت کردند آیا قرار است جریان هایی که از ابتدا هر کاری که باب میلشان بود انجام داده و کشور را به سمت پرتگاه نزدیک کردند امروز باید پایشان به گرفتن مسئولیت‌ها در کشور باز شود؟

 

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه صحبت های دو پهلوی روحانی ایجاد تنش در جامعه می کند اظهار داشت: آیا نتایج برجام یک لبخند به استکبار بوده و در برجام دو رئیس جمهور می خواهد رابطه حسنه ای را با منافقین و گروه های احزاب منحل شده برپا کند؟

 

وی افزود: وی که مدعی دانستن مسائل در بحث امنیت ملی است چرا چنین کنیم سخنانی را در اجتماع بیان می کنند و آیا این که آمریکا از همان نخست دشمن ما بوده و بنا بر شرایط با آن راضی به مذاکرات شده ایم پیرامون مصالح داخلی و احزاب و جناح ها هم باید با آن ها راضی به آشتی شویم؟

 

افشاری با بیان اینکه دولتی ها مدعی اند که راه حل عبور از مشکلات تعامل با دنیا است در پایان خاطر نشان کرد: بهتر است سخنان روحانی پیرامون برجام دو شفاف سازی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار