عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با "بسیج":

دولت قانون هدفمندی یارانه ها را نقض کرده است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه قانون هدفمندی یارانه ها نقض شده و انجام این کار بیش از اینکه قانونی باشد سیاسی است اظهار داشت: در سال جاری 3میلیون نفر که به 45 هزار تومان نیاز نداشتند حذف شدند بنابراین دولت باید منابع را برای جبران به طبقات پایین و متوسط جامعه ببرد نه طبقات میلیاردر.
کد خبر: ۸۶۳۶۸۳۰
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶

ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی «خبرگزاری بسیج» با اشاره به آینده یارانه نقدی اظهار داشت: تا کنون هیچ برنامه روشنی برای حذف یارانه نقدی  تعریف نشده؛ دولت و مجلس بنای حذف یارانه را ندارند و در برنامه ششم توسعه هم پیشنهادی نیامده بنابراین دلیلی برای  نگرانی وجود ندارد که به حذف یارانه فکر کنیم.

وی با بیان اینکه هیچ سیاستی مبنی بر حذف یارانه  تا کنون توسط دولت و مجلس بحث و بررسی نشده افزود: روحانی و لاریجانی ایده حذف یارانه را ندارند اما یارانه نقدی باید مدیریت شده و قانون هدفمندی اجرا شود.

ندیمی خاطرنشان کرد: یکی از مواد قانون هدفمندی یارانه این است که به نسبت درآمد خانوار کمک جبرانی شود که 50 درصد در آمد افراد را شامل می شود.

نماینده مردم لاهیجان با بیان اینکه کمک های که به مردم می شود 50 واحد از کل قانون هدفمندی یارانه است تصریح کرد: به هیچ وجه  در قانون نیامده ثروتمند و فقیر همه یکسان و برابرند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه قانون هدفمندی یارانه ها  نقض شده و انجام این کار  بیش از اینکه قانونی باشد سیاسی است اظهار داشت: در سال جاری 3میلیون نفر که به 45 هزار تومان نیاز نداشتند حذف شدند بنابراین دولت باید منابع را برای جبران به طبقات پایین و متوسط جامعه ببرد نه طبقات میلیاردر.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار