خبرهای داغ:
۲ متهم نزاع گروهی اشرار در پارک شهید رجایی که با تیراندازی و قتل یک جوان به پایان رسید در مقابل بازپرس پرونده حاضر شدند.
کد خبر: ۸۶۳۶۸۳۷
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، 2 متهم درگیری منجر به قتل 2 گروه از اشرار در پارک شهید رجایی صبح امروز مقابل قاضی سعید احمد بیگی بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران قرار گرفتند و گوشه‌هایی از نقاط تاریک این واقعه را روشن کردند.

یکی از این متهمان در توضیح درگیری گفت: این درگیری بین گروه ما و گروه دیگر که در 2 سوی پارک پاتوق می‌کردند روی داد و برادر من نیز که در این درگیری شرکت داشت جان خود را از دست داد.

وی افزود: در پارک نشسته بودم که برادرم زنگ زد و گفت با گروهی از افراد وارد نزاع شده است و مدتی بعد برادرم همراه با شماری از افراد با یک پرشیا و خودروی شاسی بلند به پارک آمدند.

این متهم ادامه داد: دقایقی پس از ورود اعضای گروه ما، گروه ما و گروه مقابل از سمت دیگر پارک به سمت هم حمله کردند و یکی از اعضای گروه ما که با خود اسلحه داشت به سمت آنان شلیک کرد ولی آن‌ها همچنان به سمت ما حمله می‌کردند.

وی تصریح کرد: بعد از مدتی گروه ما سوار خودرو شدند اما برادر من به علتی نتوانست سوار خودرو شود و 3 نفر از گروه مقابل بر سر وی ریختند و من از سرنوشت وی آگاهی نداشتم تا اینکه متوجه شدم به قتل رسیده است.

متهم دوم نیز در بازپرسی گفت: در پارک نشسته بودم که صدای تیراندازی و عربده کشی آمد و من به سمت صدا رفتم که دیدم دوستم لنگ لنگان به سمت من آمد و گفت تیر خورده‌ام.

ساعت 8 شب گذشته مأموران کلانتری 160 خزانه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مأمور شدند تا با مراجعه به بیمارستان هفت تیر در خصوص قتل پسری جوان و زخمی شدن پسری دیگر با گلوله تحقیق کنند.

با حضور مأموران در بیمارستان هفت تیر مشخص شد که این 2 نفر در درگیری 2 گروه از اشرار در پارک شهید رجایی به قتل رسیده و زخمی شده‌اند.

مأموران در تحقیقات اولیه دریافتند که مقتول پسری24 ساله است که با ضربات قمه و چاقو به زیر سینه جان خود را از دست داده است و مجروح نیز با اصابت گلوله‌ای به پا که توسط یکی از اعضای گروه دیگر شلیک شده بود مصدوم شده است.

پس از تشکیل پرونده قتل مراتب این درگیری مسلحانه به بازپرس کشیک قتل اعلام شد و پس از حضور سعید احمدبیگی بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران در محل وقوع قتل مشخص شد جوان 24 ساله‌ای به نام مصطفی در نزاع مرگبار با ضربات چاقو و قمه به قتل رسیده و پسر جوان دیگری نیز در این درگیری شلیک گلوله به سمت پایش به شدت مجروح شده است.

با دستور بازپرس جنایی تهران جسد پسر مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی انتقال داده شد و تحقیقات درباره متهم یا متهمان این نزاع مرگبار ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها