خبرهای داغ:
سردار رضا فرزانه فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۲۷ محمد رسول الله(ص) تهران و فرمانده قرارگاه مشترک راهیان نوربه کاروان شهدای مدافع حرم پیوست.
کد خبر: ۸۶۳۶۸۵۲
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، رضا فرزانه از فرماندهان لشکر عملیاتی 27 محمد رسول الله(ص) تهران به کاروان شهدای مدافع حرم پیوست. سردار رضا فرزانه متولد سال 1343 و از فرمانده سابق  لشکر 27 محمد رسول الله(ص) بود که داوطلبانه راهی سوریه شد و در روز پنج شنبه 22 بهمن ماه 94 طی عملیات مستشاری توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

شهید فرزانه متولد تهران بود که بعد از گذشت 40 روز حضور داوطلبانه در سوریه به کاروان شهدای مدافع حرم پیوست.

وی بعد از بازنشستگی در ستاد مرکزی راهیان نور به انجام فعالیت‌های مختلف و تاثیرگذاری پرداخت. شهید فرزانه معاون بازرسی ستاد مرکزی راهیان نور و فرمانده قرارگاه مشترک راهیان نور بود.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
بردبار
۲۲:۳۳ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۴
خوشا به سعادت شان، خدا رحمت کند جمیع شهدای مدافع حرم را در عراق و شام انشااله شهدا دست ما را هم بگیرند
علیرضا خ
۰۱:۲۱ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
سلام،وای وای وای که از روزی که فهمیدم آقای فرزانه شهید شده دلم خون شده است.قرار بود که با گردانی که ایشان همراهش بود اعزام شویم ولی روزهای آخر آموزش ها با اربعین حسینی مصادف شد و من مجبور شدم برای کاری به مدت 17 روز بروم کربلا وقتی برگشتم دیگه آقای فرزانه را ندیدم.حتماً لیاقت شهادت یا دفاع از حرم بی بی خانم زینب را نداشتم.فقط به همین دلم خوش است که خدا خواسته که با گردان همراه آقای فرزانه به سوریه نروم و بجایش بروم کربلا،انشاءالله اون دنیا شفاعت مرا هم بکند.
اقاجاني
۱۲:۱۵ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
روحشان شاد وانشاالله ماهم بتوانيم رهرو راه شهيدان باشيم
پر بیننده ها