خبرهای داغ:
سخنگوی رسمی جریان الوفاء بحرین تاکید کرد که انقلاب بحرین درس های بزرگی از انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) آموخته است و سلب مشروعیت از آل خلیفه یکی از مهمترین دست آوردهای انقلاب بحرین است.
کد خبر: ۸۶۳۶۸۶۶
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج،"سید مرتضی السندی" از رهبران جریان الوفاء بحرین و سخنگوی این جریان،انقلاب بحرین را برگرفته از انقلاب ایران دانست و گفت: در ابتدا سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) را به ملت ایران و ولی امر مسلمین جهان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم، ما در بحرین از این انقلاب درس‌های بسیار بزرگی  همچون صبر، پایداری روحیه ایستادگی و فداکاری آموخته ایم و انقلاب اسلامی ایران تبدیل به الگویی برای تمامی انقلاب‌ها در جهان اسلام شده است.

مهمترین دستآورد انقلاب بحرین

وی در خصوص انقلاب بحرین گفت: طی 5 سال جهاد علیه رژیم آل خلیفه ملت بحرین موفق شد مشروعیت را از آل خلیفه سلب کند، این خاندان پیش از این با تکیه بر قلدری و زور برای خود مشروعیتی فراهم کرده و رعب و وحشت فراوانی ایجاد کرده بودند. اما پس از آغاز انقلاب تا به امروز مردم مشروعیت را از این رژیم سلب کرده‌اند.

سخنگوی رسمی جریان الوفاء بحرین با بیان اینکه این انقلاب ارکان رژیم آل خلیفه را درهم شکست، گفت: دستآورد مهم انقلاب بحرین فروریختن ارکان رژیم حاکم در برابر مردم بود و مردم دیگر هراسی از این خانواده که دستشان به خون بی گناهان آلوده شده است ندارند. امروز پس از پنج سال فرزندان بحرین دریافته‌اند که امکان گفتگو و به تفاهم رسیدن به این رژیم وجود ندارد و تمام گفتگوها با آل خلیفه بی نتیجه بوده و تنها به یک سراب ختم می‌شود. تمام گفتگوهای گذشته که رژیم آل خلیفه آنها را ترتیب داده بود تنها با هدف بازگرداندن مشروعیت به این خانواده سازمان داده شده بود و هیچ یک از خواسته‌های ملت در آن گنجانده نشده بود.

راه حل خروج از بحران در بحرین

سید مرتضی السندی در خصوص آینده انقلاب و راه حل خروج از بحران گفت:  به طور حتم آینده انقلاب به نفع ملت بحرین رقم خواهد خورد اما باید بگویم که راه حل بحران در بحرین ترکیبی از راه حل‌های داخلی و منطقه‌ای است، زیرا اگر مردم بحرین به خانه‌های خود بازگردند حتی با پدید آمدن تغییرات منطقه‌ای بزرگ به اهداف خود دست نخواهند یافت، هر چه جنبش در بحرین بیشتر ادامه یافته و مردم از خواسته‌های خود عقب نشینی نکنند جایگاه ملت در صورت بروز تغییرات منطقه‌ای مستحکم‌تر شده و به مطالبات خود دست خواهند یافت.

مهمترین تغییر منطقه‌ای

به عقیده این شخصیت معارض بحرینی ، یکی از مهم‌ترین تغییرات منطقه‌ای که می‌تواند منجر به رسیدن به یک راه حل شود در هم شکسته شدن ارکان آل سعود است زیرا آنان دخالت‌های فراوان و مستقیمی در بحرین دارند و دست به کشتار، شکنجه و تنگ کردن عرصه بر ملت بحرین می‌زنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها