جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندر لنگه گفت: 45 نفر از بسیجیان تشیع و تسنن بندرکنگ با هدف توسعه آمادگی بینشی و انگیزش روحی برای دفاع از آرمان‌ها، ارزش‌ها و حفظ وحدت اسلامی به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۳۶۸۹۸
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج استان هرمزگان؛ ابراهیم خادمی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه در مراسم بدرقه اعزام بسیجیان نخبه تشیع و اهل‌سنت بندرکنگ به مشهد مقدس اظهار داشت: در این اردوی زیارتی، 45 نفر از برادران تشیع و تسنن نخبه بسیجی بندرکنگ حضور دارند و طی روزهای آینده نیز تعدادی دیگر از بسیجیان اهل‌سنت به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه بسیجیان نخبه بندرکنگ در قالب یک دستگاه اتوبوس به زیارت حرم‌مطهر حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) در شهر مشهد مقدس اعزام شدند، افزود: نخبگان، دانشجویان و بسیجیان تشیع وتسنن بندرکنگ در این اردوی 4 روزه، حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) و امامزادگان و بقاع متبرکه در مسیر حرکت بسمت مشهد مقدس را زیارت می‌کنند.

جانشین سپاه ناحیه بندرلنگه اردوهای زیارتی و سیاحتی را باعث ارتقای روحیه معنوی بسیجیان دانست و خاطر نشان کرد: اعزام دو گروه تشیع و تسنن درکنار هم، خود بیانگر وحدت و همدلی این عزیزان است. برگزاری این اردوها زمینه تقویت ارزش‌ها و باورهای دینی را بین زائران فراهم می‌کند.

خادمی‌زاده با بیان این‌که اردوهای زیارتی باعث ارتقای سطح تفاهم، همکاری، صمیمیت و حفظ انسجام نیروهای بسیجی می‌شود، اظهار داشت: برپایی اردوهای سیاحتی و تفریحی در مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان و یاوه‌گویان است.

وی تصریح کرد: این اردو با هدف توسعه آمادگی بینشی و انگیزش روحی بسیجیان برای دفاع از آرمان‌ها، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در مقابل تهدیدات استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و تشویق رفتار و عملکرد مثبت بسیجیان انجام می‌شود.

ارسال نظرات