خبرهای داغ:
سردار نقدی با تاکید بر اینکه هرگز در برابر آمریکا کوتاه نیامده و نخواهیم آمد، گفت: دشمن را با تمام ناوهایش شکست خواهیم داد.
کد خبر: ۸۶۳۶۹۱۶
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در خوزستان،سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در بین سران عشایر ضمن خدا قوت گویی به آنان گفت: عشایر مظهر اخلاص،فداکاری،رشادت و جوانمردی و محبت به خانواده هستند و سخت کوشی و تلاش از جمله صفات و ویژگی های عشایر غیور خوزستان است.
وی با بیان اینکه سخن انقلاب اسلامی آزادی انسان است چرا که خداوند انسان را آزاد آفریده است، گفت: اما جریان استکبار این آزادی انسانی را قبول ندارد و سعی دارد تا با فتنه انگیزی آتش جنگ و تفرقه را در میان ملت ها روشن کند.
سردار نقدی با بیان اینکه آمریکا با وجود تحریم  ایران به هیچ نتیجه ای نرسید و سران این کشور نیز به این موضوع اعتراف کردند، افزود:دشمنان از تمام ابزارهای خود علیه ایران بهره بردند اما نتوانستند کاری از پیش ببرند و در نهایت طعم تلخ شکست و عقب نشینی در برابر ملت بزرگ ایران را چشیدند.
رئیس سازمان بسیج مستضفین با عنوان اینکه امروز ما از چنان قدرتی برخورداریم که میتوانیم در مقابل امریکا با تمام ناوهای جنگی اش بایستیم و او را شکست بدهیم گفت:‌ ما هرگز در مقابل امریکا کوتاه نیامده و نخواهیم آمد.
سردرا نقدی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات اسفندماه سال جاری نیز اشاره کرد و افزود:در مجلس شورای اسلامی باید افرادی حضور داشته باشند که پاسدار ارزش های انقلاب باشند و به وعده امام خمینی(ره) که پیروزی نهایی با ماست و اسرائیل غاصب شکست خواهد خورد ایمان داشته باشند.
گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده شهید علی منیعات از شهدای مدافع حرم شهرستان خرمشهر تجلیل به عمل آمد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها