گفت و گوی بسیج با یک پرستار؛

مسئولین از قشر پرستاران حمایت کنند/ پرستاری شغلی سخت و دشوار است

منوچهر حسن زاده گفت: از مسئولین انتظار داریم پرستاران را از لحاظ مادی و معیشتی دریابند و با حمایت های خودشان موجب ایجاد انگیزه در بین پرستاران شوند
کد خبر: ۸۶۳۶۹۴۷
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، منوجهر حسن زاده از پرستاران کرجی در گفت و گو با خبرنگار بسیج به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار اظهار داشت: پرستاری از جمله مشاغل حساس و سخت محسوب می شود.

وی افزود: مدت 20 سال است که مشغول حرفه پرستاری هستم و به دلیل علاقه ای که داشتم این شغل را انتخاب کردم که البته شغلی سخت با درآمد بسیار پایین است.

این پرستاری کرجی خاطر نشان کرد: کمبودهای بسیاری در حمایت از قشر پرستاران وجود دارد و این درحالیست که همه می دانند رسیدگی به بیماران امری مشکل و سخت است.

وی در پاسخ به این سوال که اگر پرستار نمی شدید چه شغلی را انتخاب می کردید عنوان کرد: من علاقه خاصی به این شغل دارم و هیچگاه به این موضوع فکر نکردم ولی اگر پرستار هم نمی شدم نهایت مددکاری را انتخاب می کردم.

حسن زاده گفت: کسانی که قصد ورود به این حرفه را دارند باید با آگاهی های لازم وارد شوند چراکه به دلیل سختی های فراوان و حساسیت های زیاد نباید بدون اطلاعات این شغل را انتخاب کرد.

وی در پایان گفت: از مسئولین انتظار داریم از لحاظ حقوقی و معیشتی ما را حمایت کنند تا موجب ایجاد انگیزه شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار