خبرگزاري بسيج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در جمع پايوران اين سپاه، گفت: هدف دشمن و استکبار از نفوذ، ایجاد خدشه در هویت انقلاب است.
کد خبر: ۸۶۳۶۹۸۱
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، حجت الاسلام رجب احمدی با بیان اینکه طرح نفوذ دشمن منحصر به انتخابات نیست، اظهار كرد: انتخابات می تواند یکی از عرصه های نفوذ دشمن بوده و از طریق نفوذ در چنين مراكز تصمیم گیری، هویت دیگری غیر از انقلاب اسلامی برای كشور ترسیم کنند.

وي با توجه به تاكيدهاي رهبر فرزانه انقلاب در بحث نفوذ، بيان داشت: ایران اسلامی همچون ديگر انقلابها از خطر نفوذ مصون نیست و در پسابرجام با نوعی از گرایش امریکا به مراکز اجرایی و ارکان نظام مواجه هستیم که اگر با هوشیاری و هوشمندی عمل نكنيم، این انقلاب در معرض تحریف و تهدید خواهد بود.

حجت الاسلام احمدي، هوشیاری و فراموش نکردن دشمن، اتخاذ مواضع صریح انقلابی، بیداری ملت، مستحکم کردن پایه های انقلاب و فکر انقلابی، حفظ یکپارچگی و دوری از حاشیه سازی و دوری از تصمیم گیری در نقشه دشمن را از مهمترین راهبردهای مقابله با نفوذ از دیدگاه رهبری برشمرد.

این مقام مسئول در پایان سخنان خود به شاخص های انتخاب اصلح هم اشاره اي داشت و گفت: مردم باید کسانی را به مراکز تصمیم گیری نظام بفرستند که علاوه بر داشتن علم و آگاهی، دلسوز نظام و انقلاب بوده و با پاسداري از آرمان های والای امام راحل و خون شهدا و تلاش در جهت عزت نظام اسلامی، هیچ زاویه ای با ولایت فقیه نداشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها