معاون آموزشی بسیج اساتید کشور:

امروز قدرت خاورمیانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

معاون آموزشی بسیج اساتید کشور گفت:آمریکایی ها درصدد برآمدند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از ساختار حکومت های جهان حذف کنند، اما امروز قدرت خاورمیانه به کوری چشم آنها انقلاب اسلامی است. ...
کد خبر: ۸۶۳۷۰۲۷
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، حجت الاسلام  نصیری فر معاون آموزشی بسیج اساتید کشور، با حضور در جمع مردم شهرستان بردسیر، اقتدار نظام جمهوری اسلامی را خار چشم دشمنان و تلاش آن ها برای حذف این انقلاب را بی ثمر دانست.
وی سخن خود را باطرح این سوال آغاز کرد: که ما ۳۷ سال شعار مرگ بر آمریکا را داشتیم و امسال سی و هشتمین سال نظام مقدس جمهوری اسلامی است، این ۳۷ سال که مرگ بر آمریکا گفتیم، چه آثاری در کشور، منطقه وجهان ایجاد کرد؟؟؟
معاون آموزشی بسیج اساتید کشور افزود: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، دنیا به واسطه منشاء قدرت یعنی اقتصاد و تجهیزات به دو بخش بلوک شرق به رهبری شوروی و بلوک غرب به رهبری آمریکا تقسیم شده بود، تا اینکه انقلاب به پیروزی رسید و حضرت امام رضوان الله علیه در سال ۱۳۵۹ یک سخنرانی انجام دادند و در آن سخنرانی یک جمله معروف فرمودند "که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند "و این درحالی بود که مشاورین کارتر، رئیس جمهور وقت آمریکا در آن زمان، مشاوره غلط به کارتر دادند که ایران به قدرت و پشتیبانی شوروی است که جرات کرده است چنین جمله ای را بگوید، اما امام چند ماه بعد با گفتن جمله معروف "نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی "نشان داد که ایران تنها با قدرت معنوی که همان قدرت اتکا به خداوند با ایمان مردم دین دار و مومن است روی پای خود ایستاده است.
حجت الاسلام والمسلمین نصیری فر بیان داشت: آمریکایی ها درصدد برآمدند تا نظام جمهوری اسلامی ایران را از ساختار حکومت های جهان حذف کنند، ابتدا جنگ تحمیلی را بر علیه ما راه اندازی کردند که ما هزینه زیادی دادیم ۳۰۰ هزار شهید و به همین مقدار جانباز تقدیم نظام جمهوری اسلامی کردیم اما نتیجه این شد که یک وجب از خاک جمهوری اسلامی ایران را نتوانستند تصرف کنند و حکومت عراق امروز حکومت پیرو جمهوری اسلامی است و نخست وزیر عراق یک شیعه مقلد مقام معظم رهبری است.
معاون آموزشی بسیج اساتید کشور ضمن برشمردن استراتژی های دشمن علیه انقلاب اسلامی  عنوان کرد: آمریکا بعد از جنگ تحمیلی استراتژی خود را تغییر داد و تصمیم گرفت، جمهوری اسلامی ایران را به انزوا بکشد و تحریم اقتصادی را شروع کرد اما موفق نشدند و بعد از شکست در تحریم اقتصادی، جنگ های نیابتی را آغاز کرد و به روسیه حمله کردند.
وی ادامه داد: امروز قدرت منطقه، امروز قدرت خاورمیانه، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و با اشاره به مذاکرات ۵+۱ ، افزود: از اینکه ۶ کشور قدرتمند جهان آمدند و در میز مذاکره نشستند بخاطر این است که امروز منطقه در دست جمهوری اسلامی ایران است.
معاون آموزشی بسیج اساتید کشور اظهار داشت: شهرهای شیعه، نبل و الزهرا در سوریه به دست جوانان ایرانی، جوانان حزب الله لبنان و جوانان عراقی آزاد شد.
ویضمن اشاره به ملاقات آقای پوتین، رئیس جمهور وقت روسیه بدون درنظر گرفتن تشریفات با مقام معظم رهبری، افزود:دلیل اینکه آقای پوتین مستقیماً از فرودگاه به دیدار مقام معظم رهبری رفتند پیامی بود که میخواستند به اوباما بدهند که بدین شرح است، آقای اوباما ۳۷ سال درمقابل ایران ایستادی و الان هم خواهش و تمنا میکنی و ۵ نامه دادی اما ایران جواب آمریکا را نداد، اما من ۲ساعت، ۲ساعت با رهبر ایران ملاقات دارم.
این مقام مسئول  بااشاره به توافق نامه ۶۰ میلیارد دلاری ارتباطات و تبادلات اقتصادی ایران و روسیه، گفت: این توافق نامه بدین معناست که قدرت منطقه امروز جمهوری اسلامی ایران است.
وی گفت، ۴۶کشور برتر دنیا مخالف بشار اسد بودند و گفتند بشار اسد نباشد و ۴کشور موافق آن که یکی از آنها جمهوری اسلامی ایران بود و گفت بشار اسد باید باشد، آقای بشار اسد اعلام کرد اگر سردار سلیمانی در سوریه کاندیدای رئیس جمهوری شود از من بیشتر رای می آورد. ما در شمال عراق بیشتر سنی است و اسم قاسم نداریم اما از وقتی که سردار سلیمانی وارد عراق شده است اسم پسرانشان را قاسم میگذارند. یک سال پس از ورود داعش به سوریه بجز فرودگاه دمشق، شهرک سیده زینب، شهر دمشق تمام سوریه در دست معارضین است اما امروز چی؟!!!! ۵سال داعش نتوانست جبهه مقاومت را شکست دهد، کی پیروز شد؟؟؟؟
ایشان با اشاره به جنگ های یمن گفت :صعودی ها پیغام فرستادند که شما ایرانی ها به انصارالله بگویید که ما حاضر به قبول آتش بس هستیم اما از ما نخواهید که عذرخواهی کنیم چراکه آبروی ما میرود و مقام معظم رهبری پاسخ دادند که خودتان ببینید انصارالله چه میگوید، آقای حسین عبدالملک الحوثی، رئیس انصار الله، طلبه ای ۳۲ ساله و مطیع مقام معظم رهبری است که میگوید من سربازم، رهبرم هرچه بفرماید همان است، و مقام معظم رهبری فرمودند، شرط صعودی ها را قبول نکنید، مقاومت کنید پیروز میشوید. و حرف های نخست وزیر صعودی ها نشان از مستاصل شدن عربستان دارد
معاون آموزشی بسیج اساتید کشور،افزود: امروز اگر رئیس جمهور های کشور های اروپایی یکی پس از دیگری وارد ایران می شوند، بدلیل این است که ملت ایران ۳۷سال شعار مرگ بر آمریکا را دادند بخاطر اینکه شما مردم در خط مقاومت ایستاده اید.
حجت الاسلام نصیری تاکید کرد: ما سه نعمت داریم که بخاطر این سه نعمت امروز قدرت برتر منطقه هستیم، و اگر این سه نعمت را از دست بدیم آمریکا هیچ فرصتی به ما نخواهد داد:
نظام جمهوری اسلامی و مردم مومن و انقلابی، داشتن رهبر شجاع و مدیر و بسیار آگاه و متدین که پوتین رییس جمهور فعلی روسیه که شخصی مسیحی است می گوید؛ من حضرت مسیح را ندیدم ولی زمانیکه اولین ملاقات با رهبر ایران را داشتم روح مسیح را در چهره ی ایشان دیدم و بسیار روی من تاثیر گذاشت،
پایبندی مردم در خط مقاومت یعنی ایستادگی بر آرمان ها و دستاوردهای انقلاب های اسلامی.
وی درپایان  ضمن اشاره به دو رویداد مهم در پیش رو یعنی انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات مجلس خبرگان از حساسیت بالاتری نسبت به مجلس شورای اسلامی برخوردار است چراکه مجلس خبرگان رهبر انقلاب اسلامی را تعیین میکنند، لذا سعی کنید به افرادی رای دهید که در خط ولایت، مومن، متدین و انقلابی هستند و این انقلاب با گوشت و پوست و استخوانشان یکی شده است و در مجلس شورای اسلامی، نمایندگانی را انتخاب کنید که از خود شما مردم هستند و سطح زندگی او در سطح زندگی عموم مردم است، کسی را انتخاب کنید که از مردم مستضعف باشد، مومن و متدین و مطیع مقام معظم رهبری باشد و در بحران ها و فتنه ها و جاهای حساس نگاه کند که رهبرش چه می گوید نه اینکه آمریکا چه می گوید، چنین فردی را اگر انتخاب کنید یقیناً خط مقاومت ادامه پیدا خواهد کرد و نظام جمهوری اسلامی ایران ان شاء الله قدرت برتر جهان خواهد شد.
انتهای پیام/


ارسال نظرات