عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با «بسیج»:

پژو؛ همکاری دو طرفه پیش شرط تداوم خواهد بود

الله وردی دهقانی گفت:شرکت پژوی فرانسه بداند ما بازار گسترده خود و منطقه‎ای را به سهولت در اختیار پژو نخواهیم گذاشت این در حالی است که پژو همکاری منطقی و دو طرفه خود را برای کشور ما باید به اثبات برساند.
کد خبر: ۸۶۳۷۰۶۲
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

الله وردی دهقانی نماینده مردم ورزدقان و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اشکال اجرایی کردن اعمال خسارت از پژو  اظهار داشت: باید بتوانیم سهمی از بازار پژو را بگیریم تا در صورت نقض عهد، خسارت متحمله به پژو بیشتر باشد.

وی با بیان اینکه از جمله شرایط پژو، انتقال نوآوری باشد افزود: دولت، پژو را ملزم سازد تا در این شرایط  نوآوری را همراه خود بیاورد؛ در ضمن اینکه ماشین آلات و گروه های جدید صنعتی و خدمات به روز شده را با خود به صنایع خودروسازی ایران بیاورد.

 نماینده مردم ورزقان ادامه داد: باید در این قرارداد جدید حق فروش و صادرات محصولات خودرویی ایران را با در نظر گرفتن سهمی از بازار  مد نظر قرار دهیم.

دهقانی خاطر نشان کرد: از جمله الزامات پژو این است تا خودروهایی با همکاری مشترک ایران تولید نماید که این خودروها مجهز به سوخت تمیز و تکنولوژی برای صنایع خودرو سازی کشور باشد و شرکت پژوی فرانسه بداند ما  بازار گسترده خود و منطقه‎ای را به سهولت در اختیار پژو نخواهیم گذاشت این در حالی است که پژو همکاری منطقی و دو طرفه خود را برای کشور ما به اثبات برساند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار