اعزام 3000 دانشجوی کهگیلویه و بویراحمدی به مناطق جنگی جنوب

کد خبر: ۸۶۳۷۰۷۶
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج  از یاسوج /سرتیپ دوم پاسدار یداله بوعلی در دومین نشست قرار گاه راهیان نور دانشجویی استان با اشاره به اعلام آمادگی سپاه فتح در اعزام دانشجویان به مناطق جنگی گفت : سال گذشته بالغ بر 11 هزار دانش آموز به مناطق جنگی جنوب در قالب کاروان های راهیان نور اعزام شدند .

وی تاکید کرد :نباید بگذاریم غبار فراموشی خاطرات ناب دفاع مقدس را فرا گیرد، همه مسئولان تلاش کنند تا یاد و خاطره شهیدان را زنده نگه دارند، همه ما در قبال شهدا موظف هستیم و کسانی که مسئولیت دارند وظیفه بیشتری بر عهده دارند.

فرمانده سپاه فتح استان با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور دانشجویی به عنوان قشر فرهیخته جامعه و افسران جنگ نرم نظام اسلامی، تصریح کرد: راهیان نور دانشجویی به عنوان یک کار معنوی تاثیرگذار مورد استقبال همه دانشجویان می باشد.

بو علی تصریح کرد :امروز هجمه‌های فرهنگی دشمنان علیه جوانان میهن اسلامی ما بیشتر و پیچیده‌تر از گذشته شده است و این اردوهای راهیان نور در خنثی‌سازی بخشی از این هجمه‌ها بسیار راهگشاست.  

گفتنی است در این نشست که به همت دانشگاه یاسوجبرگزار شد، با حضور مسئولان دانشگاه های سراسر استان تصمیماتی در خصوص اعزام 3000 دانشجوی استان به مناطق جنگی مصوباتی ایجاد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار