دبیر و سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان استان:

استفاده از ظرفیت های انقلابی در سطح انتخابات

کاندیداهای مد نظر، متعهد شده اند، طبق میثاق نامه و مطالبات مردمی قدم برداشته و از این بابت تمامی اصولگرایان تنها اهداف جمعی و پیشرفت کلی نظام را از اهداف مهم خود قرار دهند.
کد خبر: ۸۶۳۷۰۸۰
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، نشست خبری اعلام مواضع و برنامه های اصولگریان استان اردبیل در دفتر خبرگزاری تسنیم برگزار شد.

دبیر و سخنگوی شورای عالی ائتلاف اصول‌گرایان استان اردبیل در گفتگو با جمعی از خبرنگاران استان اظهار کرد: با توجه به پروسه انتخابات که از ماه های قبل آغاز شده، برنامه ریزی های مکرری در خصوص انتخابات انجام گرفته و در همین راستا شورایی با نام ائتلاف اصولگرایان از اوایل سال جاری تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرد.

هوشنگ نامدار تصریح کرد: شخصیت های برجسته اصولگرای استان، کاندیداهایی را از طیف های مختلف جهت ترغیب و تشویق مورد تحقیق و بررسی قرار داده و با نصب العین قرار دادن فرمایش مقام معظم رهبری " دولت و ملت ،همدلی و همزبانی" انتخاب و معرفی کردند.

نامدار با تاکید بر استفاده از ظرفیت های انقلابی در سطح انتخابات گفت: کاندیداهای مد نظر، متعهد شده اند، طبق میثاق نامه و مطالبات مردمی قدم برداشته و از این بابت تمامی اصولگرایان تنها اهداف جمعی و پیشرفت کلی نظام را از اهداف مهم خود قرار دهند.

دبیر و سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان استان با اشاره به اهداف کاندیداهای مد نظر این شورا گفت: آنان متعهد شدند که خدمت گزاری و حل مشکلات مردم، مومن به انقلاب و مکتب ائمه اطهار، ساده زیستی و مردمی بودن ، استکبار ستیزی، خلاق و مبتکر، عدم تبعیض بین مردم، راستگویی در عمل، فعال در کارهای تیمی، پیگیری حقوق اساسی مردم و همچنین منافع نظام جمهوری اسلامی ایران را اساس کار خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: بر اساس توافق نهایی، آیت الله دکتر سید حسن عاملی و آیت‌الله محمدصادق جزه‌ای به عنوان کاندیداها مجلس خبرگان رهبری و آقایان منصور حقیقت‌پور، مصطفی افضلی‌فرد، صدیف بدری از حوزه انتخابیه شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین، محمود عباس‌زاده مشگینی از حوزه انتخابی مشگین‌شهر، بشیر خالقی از حوزه انتخابی خلخال و کوثر، ولی اسماعیلی از حوزه انتخابیه گرمی و امیدعلی رعنایی از حوزه انتخابی پارس‌آباد و بیله‌سوار به عنوان نامزدهای اصولگرایی به عنوان کاندیداهای مورد وفاق برای مجلس شورای اسلامی معرفی شدند.

هوشنگ نامدار در پایان سخنان خود تاکید کرد: جهت تحقق فرهنگ اسلامی و پیشرفت یکپارچه این نظام، امیدواریم طبق سفارشات مقام معظم رهبری تمامی آحاد ملت در صحنه های انتخابات 7 اسفند حضور یابند تا بتوانیم بار دیگر حماسه ای نو در جهان خلق کنیم حضور گرم مردم در چنین صحنه هایی، علاوه بر پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اتحاد و یکپارچگی را در بین مردم مستحکم تر کرده و دشمنان این نظام را ناامید و مایوس خواهد کرد.

ارسال نظرات