خبرهای داغ:
امام جمعه اصفهان در ديدار با بازنشستگان سپاه:

بصیرت شرط مقابله با نفوذ در مجلس شورای اسلامی است

خبرگزاري بسيج: آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، در دیدار برخی از بازنشستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در اواخر دی ماه سال جاری انجام و همراه با پرسش و پاسخ بود بر اهمیت انتخابات های پیش رو تأکید کرد و گفت: احتمال نفوذ در مجلس خبرگان رهبری کمتر است چرا که شرط اجتهاد، آزمون و آشنایی جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مبارز با سوابق کاندیداها مانع از حضور افراد نفوذی می شود.
کد خبر: ۸۶۳۷۱۳۱
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، در دیدار برخی از بازنشستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در اواخر دی ماه سال جاری انجام و همراه با پرسش و پاسخ بود بر اهمیت انتخابات های پیش رو تأکید کرد و گفت: احتمال نفوذ در مجلس خبرگان رهبری کمتر است چرا که شرط اجتهاد، آزمون و آشنایی جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مبارز  با سوابق کاندیداها مانع از حضور افراد نفوذی می شود.

وی ادامه داد: قطعاً برای تأیید صلاحیت ۱۲ هزار نفر در این مدت کوتاه فقط به سوابق آن ها رجوع می شود و این مردم هستند که باید با بصیرت خط فکری افراد را احصا و جلوی نفوذ بیگانگان به مجلس شورای اسلامی را بگیرند.

آیت الله طباطبایی نژاد بيان داشت: روحیه خدایی داشتن و کار برای رضای خدا را همواره سرلوحه کار خود قرار داده ام و تا زمانی از کسی حمایت می کنم که از مواضع اسلام، نظام و ولایت فقیه عدول نکند.

وی افزود: برخی جلوگیری از شعار دادن علیه آقای هاشمی در نماز جمعه را دلیلی بر حمایت بنده از ایشان می دانند، در حالی که اینطور نیست، چرا که جایگاه نماز جمعه را بالاتر از این می دانم که وسیله ای برای تسویه حساب احزاب و گروه ها شود.

امام جمعه اصفهان تأكيد داشت: برای سید حسن خمینی، به واسطه سیادت و انتصاب به امام خمینی (ره) احترام قائلم، لیکن توصیه می کنم که در بازی های سیاسی وارد نشوند.

نماینده ولی فقیه در استان در خصوص مواضع خود نسبت به دولت قبل و دولت کنونی، ملاک را عدل و انصاف دانست و گفت: در این ۱۸ سال که به عنوان نماینده ولی فقیه در سوریه و اصفهان خدمت کرده ام همه تلاشم این بوده که همسو با رهبری حرکت کنم و در اظهار نظرهایم جانب حق و انصاف را رعایت کنم و جز رضایت الهی چیز دیگری را مد نظر نگیرم ولو این که به مذاق برخی خوش نیاید.

وی مردم را به دو دسته انقلابی و ضد انقلاب تقسیم کرده و گفت: مردم باید در انتخاب های خود دقت کنند و صرفا وابسته بودن به اصولگرا یا اصلاح طلب ملاک انتخاب نباشد، ملاک انتخاب وابستگی به نظام ، انقلاب و ولایت فقیه است که افراد در غیر این چارچوب ضد انقلاب بوده و قابل اعتماد نیستند.

آیت الله طباطبایی نژاد به نتیجه رسیدن برجام را یک موفقیت برای دولت و ملت دانست و گفت: درست است که فعالیت های هسته ای ما تاکنون قانونی بوده ولی قدرت های خبیثی چون امریکا در مقابل ما صف آرایی کرده بودند.

وی افزود: این افتخاری برای کشور ماست که تیم مذاکره کننده بیش از یکسال در مقابل بزرگترین حقوق دان های دنیا ایستادگی کرده و آن ها را مجبور به امضاء توافق نامه کرده اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری متذکر شد: تاکنون بارها چه در سخنرانی ها و چه در خطبه های نماز جمعه به استناد آیات قرآن بر غیر قابل اعتماد بودن امریکا و اروپا تأکید کرده ام، لیکن نشاندن آن ها سر میز مذاکره و پایین آوردنشان از موضع قدرت ارزشمند است.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص تشکیل شورای رهبری گفت: شورای رهبری از قانون حذف شده است و اصلا مطرح نیست و پرداختن به این موضوع چیزی جز خدشه دار کردن برخی از اعضای مجلس خبرگان رهبری نیست.

ارسال نظرات