خبرهای داغ:
آموزش و مسابقه ی وبلاگ نویسی حماسه نگاران عرصه ی فضای مجازی بسیجیان پایگاه شهیده بنت الهدی حوزه حضرت معصومه (س) علی آباد کتول همزمان با دهه فجر 1394 برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۷۱۳۳
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ فاطمه گیلک مسئول فاوا پایگاه شهیده بنت الهدی اذعان داشت: آموزش وبلاگ نویسی با هدف آشنایی بسیجیان روستای حکیم آباد فندرسک با چگونگی انتقال اخبار و وقایع محیط پیرامون شان در فضای مجازی و در قالب وبلاگ انجام گرفت.

گیلک با اشاره به این که مردم روستا باید با دنیای مجازی و استفاده صحیح از آن آشنا شوند بیان کرد: یکی دیگر از اهداف آموزش این است که بسیجیان بدانند درگیر مسائل جنگ نرم هستیم و باید با آن مقابله کنیم بنابراین باید راه های مقابله با آن را خلق کرد.

وی با بیان این که نیاز برگزاری دوره مهارت های عمومی نرم افزاری نیز در روستا احساس می شود افزود: امروزه در جهانی هستیم که انتقال اطلاعات در لحظه از طریق رایانه های به ظاهر کوچک و گوشی های همراه صورت می گیرد بنابراین باید مهارت استفاده درست از آن ها را پیدا کنیم.

وی رضایتمندی خود را از روند برگزاری آموزش اعلام داشت و خاطر نشان کرد: آموزش با ساخت ایمیل آغاز و ایجاد وبلاگ و چگونه مدیریت کردن آن به پایان رسید.

در پایان دوره آموزشی از برترین های مسابقات وبلاگ نویسی هفته بسیج حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) علی آباد کتول در حضور آقایی فرمانده حوزه تقدیر و تشکر گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها