خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در اصفهان مطرح كرد:
خبرگزاري بسيج: آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار جمعی از مدیران و مربیان ورزشی استان و تعدادی از مدال آوران آسیایی و المپیکی اصفهانی و تعدادی از راه یافتگان به المپیک و پاراالمپیک ۲۰۱۶ ریو ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر با اشاره به اینکه ورزش در اسلام و همچنین در جامعه جهانی مورد توجه است، اظهار داشت: ورزش منجر به سلامتی جسم است که سلامتی روح را نیز به دنبال دارد.
کد خبر: ۸۶۳۷۱۴۴
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار جمعی از مدیران و مربیان ورزشی استان و تعدادی از مدال آوران آسیایی و المپیکی اصفهانی و تعدادی از راه یافتگان به المپیک و پاراالمپیک ۲۰۱۶ ریو ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر با اشاره به اینکه ورزش در اسلام و همچنین در جامعه جهانی مورد توجه است، اظهار داشت: ورزش منجر به سلامتی جسم است که سلامتی روح را نیز به دنبال دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه قدرت فکری و جسمی، زمینه حضور افراد را در همه عرصه‌ها فراهم می‌کند، افزود: اگر مسئولان ما موفق به حضور در پای میز مذاکره شدند دلیل آن محبت کفار به ما نبوده بلکه قدرت کشور در ابعاد مختلف بوده است .

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان همچنین با بیان اینکه در دوارن جنگ تحمیلی پیشنهاد صلح وقتی از طرف دشمن عنوان شد که خرمشهر کاملا به دست بعثی‌ها افتاده بود، ابراز داشت: این در حالی بود که جوانان ما در آن زمان به صورت سینه خیز به خرمشهر وارد شده و این شهر را آزاد کردند و وقتی به سمت بصره در حال پیشروی بودند و قدرت رزمندگان اسلام ملموس شد مجددا سازمان ملل درخواست صلح ارسال کرد.

وی در خصوص رفتار دشمن در مذاکرات هسته‌ای و قبل از آن نیز گفت: دشمن زمانی حاضر به مذاکره با کشور ایران شد که خود را مغلوب قدرت و علم این کشور دید و پس از امتحان راهکارایی همچون تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی که به خیال خودشان تنها ابزار تاثیرگذار بود و منجر به شکست شد، پای میز مذاکره آمدند.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با اشاره به اینکه هر گونه ضعف در هر کشور منجر به بی اعتنایی جامعه جهانی به کشورها خواهد بود، ادامه داد: باید توجه داشت که کشور از زمان انقلاب تاکنون به پیشرفت‌های خوبی رسیده است و این در حالی است که در دیگر کشورهای هم تراز خود این اتفاقات ارزنده را نداشته‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه در نظام طبیعت و اجتماعی افراد ضعیف پایمال خواهند شد، ابراز داشت: همه مردم باید توجه داشته باشند که قدرت جسمی برای کشور از ابعاد مختلف دارای اهمیت بسزایی است چرا که اگر افراد ناسالم باشند فارغ از دیگر جنبه‌ها در حوزه درمانی زمینه توسعه بیماری‌ها را فراهم می‌سازند و مراکز درمانی را با مشکل مواجه می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری توسعه فرهنگ ورزش عمومی را ضروری دانست و افزود: باید توجه داشت که خیلی از افراد جامعه توان انجام ورزش تخصصی را به لحاظ مالی ندارند از این رو رسانه‌ها و به ویژه صدا و سیما باید به صورت رایگان آموزش‌های لازم را در اختیار عموم مردم جامعه قرار دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها