خبرهای داغ:
مسئول بسیج طلاب سپاه استان قزوین:
مسئول بسیج طلاب سپاه حضرت صاحب الامر (عج)استان قزوین گفت: حضرت زینب(س) یگانه پرستار عالم است.
کد خبر: ۸۶۳۷۱۴۹
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسئول بسیج طلاب سپاه حضرت صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)استان قزوین، در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین،پیرامون مقام  حضرت زینب  (س) اظهار کرد: زمان ولادت حضرت زینب سول گرامی اسلام با دیدن ایسشان از وقایع آینده زندگی این با نو سخن گفتند و نیز به ایشان علاقه زیادی داشتن.

وی ادامه داد: از سوی دیگر حتی در نام ایشان هم می توان ارزش ایشان را خواند، زینب نامی دو بخشی به معنای زینت پدر است، همین نیز نشان می دهد که در خانواده و در نزد نزدیکان خود که از معصومین نیز بوده اند چه جایگاهی داشته اند.

حجت الاسلام مصطفایی با اشاره به علاقه خواهر و برادری ویژه‌ای که بین حضزت زینب(س) و سرور و سالار شهیدان برقرار بود بیان کرد: بدون هیچ اغراقی ایشان را باید برترین پرستار عالم دانست، غم هایی که ایشان تحمل کردند و در نهایت طرفداری و روشنگری که انجام دادند ثمره ای داشت که آن ثمره اعتقاد ما به تشیع است.

این مسئول با بیان این نکته که خدمت و وفای به دستاوردهای این بانوی گرامی همچنان سبب سربلندی خواهد بود عنوان کرد: امروز می بینیم که بسیاری از جوانان برای دفاع از حریم ایشان به سوریه می روند و حتی جان خود را برای ایشان و در راهی که ایشان قدم نهادند فدا می کنند.

وی افزود: اندیشه دفاع از حرم ریشه ای دارد و آن ذپریشه را می توان در علاقه حضت زینب به برادر بزرگوارشان جست و جو کرد.

مسئول بسیج طلاب سپاه حضرت صاحب الامر(عج) در پایان یادآور شد: قدم  در راه حضرت زینب نهادن و در آن راه فدا شدن  را می توان فوض عظیم نامید، جایگاه ایشان را نمی توان با کلمات توصیف کرد و همه ما آرزو می کنیم که جان خود را برای ایشان و این خاندان فدا کنیم.

 

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها