خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

22 بهمن سالروز نمايش اقتدار ملي است

خبرگزاري بسيج: حجت الاسلام رحمت الله اروجی گفت: مردم بیدار و هوشیار اصفهان با توجه به در پیش بودن دو آوردگاه مهم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری با حضور دشمن‌شکن خود در راهپیمایی عظیم 22 بهمن که روز وحدت و اقتدار ملی و مظهر وفاق تمامی گروه‌ها، احزاب، جمعیت‌ها و تشکل‌های وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۳۷۱۵۳
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، حجت الاسلام رحمت الله اروجی گفت: مردم بیدار و هوشیار اصفهان با توجه به در پیش بودن دو آوردگاه مهم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری با حضور دشمن‌شکن خود در راهپیمایی عظیم 22 بهمن که روز وحدت و اقتدار ملی و مظهر وفاق تمامی گروه‌ها، احزاب، جمعیت‌ها و تشکل‌های وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان بيان كرد: برگ زرّین دیگری در تاریخ این مرز و بوم رقم زده و چشم طمع بیگانگان را که به این دو انتخابات سرنوشت ساز انقلاب دوخته شده است، دگربار کور خواهند کرد.

وي افزود: پیروزی انقلاب اسلامی با طرحی نو و مستقل در برابر الگوهای شیطانی، نمی توانست برای استکبار جهانی قابل تحمل باشد لذا دشمنان اسلام و قرآن با تحمیل جنگ و انواع ترفندها، توطئه‌ها و فتنه ها، کوشیدند این نظام مردمی و الهی را تضعیف کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان تأكيد داشت: اما رهبری هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالحش امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و حضور آگاهانه ملت ایران در صحنه موجب شد شجره طیبه انقلاب اسلامی هر سال تنومندتر و ثمرات فرهنگی، علمی، فنی و اقتصادی آن پربارتر شود.

وي ادامه داد: هم‌زمان با سی و هفتمین سالگرد پیروزی مردم مسلمان ایران، ملت‌های مسلمان در سراسر جهان هر روز با امید بیشتر، علیه حکومت‌های مرتجع و مستکبر، قیام کردند و با پیروی از انقلاب اسلامی ایران، کاخ‌های مستکبران را به لرزه انداختند.

اروجی تأكيد داشت: امروز فریاد عدالت خواهی از اقصی‌ نقاط دنیا به گوش می‌رسد،  اکنون انقلاب شکوهمند اسلامی در سال "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" در حالی وارد سی و هشتمین سال پیروزی خود می‌شود که شاهد اقتدار روزافزون در عرصه‌های داخلی و خارجی هستیم و حفظ هوشیاری و بیداری همه آحاد مردم و شناخت توطئه‌های پیچیده‌ داخلی و خارجی ضرورتی بیش از پیش یافته است.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ملت ایران در 22 بهمن، بار دیگر اقتدار ملی خود را به جهانیان نشان خواهد داد، افزود: جمهوری اسلامی ایران با رهبری عالمی فرزانه با اقتدار بر قله‌های سعادت و عزت تکیه کرده و به حرکت خود ادامه می‌دهد و امیدوار است مسلمین جهان بار دیگر با بصیرت‌افزایی و حفظ اتحاد، از این فتنه‌ها نیز عبور کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار