خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبر داد:
خبرگزاري بسيج:‌حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری گفت: به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و همچنین مصادف با روز پرستار طرح مهر تندرستی به صورت نمادین توسط سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در سراسر میهن اسلامیان ایران اجرا می گردد.
کد خبر: ۸۶۳۷۱۸۷
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری گفت: به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و همچنین مصادف با روز پرستار طرح مهر تندرستی به صورت نمادین توسط سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در سراسر میهن اسلامیان ایران اجرا می گردد.

وی ادامه داد: این طرح در راستای اجرای امینانه نیات واقفین نیک اندیش و از محل موقوفات مرتبط اجرا می شود. در همین راستا اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با سازمان هلال احمر استان اصفهان یک تفاهم نامه ای را منعقد کرده است که بر اساس این تفاهم نامه کاروان های مجهز به دارو و امکانات پزشکی به همراه دکتر متخصص، دکتر عمومی و چند پرستار را در قالب کاروان تندرستی برای ویزیت رایگان به نقاط محروم استان اعزام نماید.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان بيان داشت: همچنین به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار از کلیه پرستارانی که بیمارستان ها، درمانگاه ها و مراکز درمانی شاغل هستند که این مراکز در موقوفات احداث شده اند تجلیل و قدر دانی می شود.

وی افزود: به همین مناسبت نیز در 40 امامزاده شاخص سراسر استان نیز ویژه برنامه هایی برگزار می گردد که در جوار این امامزادگان واجب التعظیم نیز در راستای ترویج و تشویق مردم به امر وقف ایستگاه های همه واقف باشیم، ایستگاه های تندرستی و... برپا می شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان عنوان داشت: در حال حاضر نیز در سراسر استان 40 موقوفه منفعتی با نیت تهیه دارو و تامین هزینه های درمانی وجود دارد 10 موقوفه نیز برای تامین هزینه های مراکز درمانی داریم و همچنین 44 موقوفه نیز به صورت انتفاعی به عنوان بیمارستان و درمانگاه در سراسر استان به ارائه خدمات درمانی مشغول می باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها