گردهمایی مصون سازی فرهنگی با موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سپاه ناحیه طارم برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۷۲۱۵
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، گردهمایی مصون سازی فرهنگی با موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با حضور کارکنان و سربازان در سپاه ناحیه طارم برگزار شد.
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه طارم در این مراسم ضمن تبریک و گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن باعث بیمه شدن کشور از وجود دشمنان شد.
حجت الإسلام مهدی مرادخانی افزود: ما چهره نوع حکومت داریم، حکومتی که نص قرآن است مثل امامان و پیامبر(ص)، خلافت اسلامی، خلافت سلطنتی و حکومت اسلامی ایران که دارای شعار جمهوری اسلامی بود توسط امام خمینی(ره) در ایران تشکیل شد.
وی با اشاره به این که انتخابات در ایران یک مردم سالاری دینی است اظهار داشت:همه باید در 7 اسفند پای صندوق های رای با اتحاد و انسجام حاضر شویم که حضور حداکثری بار دیگر مثل راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان نشان خواهد داد که ما پای آرمانهای انقلاب ایستاده ایم.
حجت الإسلام مرادخانی به اهمیت  انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره کرد و تصریح کرد: چون در دوران پسا برجام قرار داریم باید با صلابت و اقتدار به دشمنان نشان دهیم که ما از کاری که در 37 سال پیش انجام داده ایم پشیمان نیستیم.
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه طارم به انتخاب اصلح از منظر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: باید کسی را انتخاب کنیم که به جمهوری اسلامی و قانون اساسی اعتقاد داشته باشد، دارای حسن سابقه باشد، خدمتگزار مردم و دلسوز طبقه ضعیف باشد، شجاع باشد، اهل دنیا نباشد نماینده باید فعال باشد، نماینده باید طعم فقر را چشیده باشد، به آرمانهای امام راحل اعتقاد داشته باشد، از مسائل سیاسی روز با اطلاع باشد و انقلابی باشد.







ارسال نظرات