عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با «بسیج»:
نماینده مردم طالقان در مجلس گفت: اگر دولت دلش برای فرهنگ می سوزد باید واقعا در تقسیم بودجه ها عدالت را رعایت کند در صورتی که این مسئله رعایت نشده و به بخشی از دستگاه های فرهنگی وابسته به دولت بودجه بیشتری اختصاص داده شده در حالی که به دستگاه های فرهنگی انقلابی که کارآمدتر هم هستند بی توجهی شده است.
کد خبر: ۸۶۳۷۲۴۳
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
حجت الاسلام مفید کیایی نژاد عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: متاسفانه هم امسال و هم سال گذشته به بودجه فرهنگی توجه لازم نشد.

وی افزود: ما توقع داشتیم دولت توجه بیشتری به بودجه فرهنگی داشته باشد بیش از 30 دستگاه از میان دستگاه های فرهنگی تاثیر گذار به ما مراجعه کرده اند و در مورد مشکلاتشان و کمبود بودجه اعتراض داشته اند.

کیایی نژاد گفت: سال گذشته با بعضی از مسئولان بودجه در کمیسیون فرهنگی صحبت کردیم و قول هایی دادند اما متاسفانه هیچ یک از آنها عملی نشد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه هم به فرهنگ توجهی نشده اظهار داشت: این در حالی است که دغدغه مقام معظم رهبری در مباحث فرهنگی جدی است ولی هیچ مسئولی به اندازه ایشان تا این حد دغدغه مسائل فرهنگی را ندارد.

وی گفت: با توجه به مشکلاتی که در حوزه فرهنگ داریم و جنگ نرم دشمن انتظار می رود مسئولان اهتمام بیشتری به این موضوع داشته باشند اگر دولت دلش برای فرهنگ می سوزد باید واقعا در تقسیم بودجه ها عدالت را رعایت کند در صورتی که این مسئله رعایت نشده و به بخشی از دستگاه های فرهنگی وابسته به دولت بودجه بیشتری اختصاص داده شده در حالی که به دستگاه های فرهنگی انقلابی که کارآمدتر هم هستند بی توجهی شده است.

ارسال نظرات