خبرهای داغ:
وی با بیان این‌که تأمین سلامت روان افراد جامعه مسئله ای مهم و جدی است، تصریح کرد: تأمین سلامت افراد منجر به تأمین سلامت جامعه می‌شود.
کد خبر: ۸۶۳۷۲۴۷
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امروز در دیدار اعضای نظام پرستاری ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، اظهار کرد: رسول اکرم (ص) اولین کسی بود که در تاریخ اسلام از پرستار در جنگ‌ها استفاده کرد و حضرت زینب (س) و امام زین‌العابدین (ع) شاخص‌ترین مجریان این امر هستند.

وی با بیان این‌که تأمین سلامت روان افراد جامعه مسئله ای مهم و جدی است، تصریح کرد: تأمین سلامت افراد منجر به تأمین سلامت جامعه می‌شود و تحقق این موضوع بسیاری از بیماری‌های جسمی، نزاع‌ها و حتی تصادفات که ناشی از عدم سلامت روان است را کاهش می دهد.

امام‌جمعه قزوین به نقش ذکر در حفظ آرامش قلبی در هر حوزه کاری اشاره کرد و افزود: امام سجاد (ع) فرمودند که حضرت زینب (ع) هیچگاه نماز شبشان را ترک نکردند و این مهم در حفظ آرامش قلبی ایشان بسیار مؤثر بوده و با بهره‌گیری از ذکر و یاد خدا توانستند با سربلندی و عزت از اهداف کربلا دفاع کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با تأکید بر این‌که حل مشکلات پرستاران در افزایش کیفیت خدمات بیمارستان‌ها نقش مؤثری دارد، خاطرنشان کرد: آرامش پرستاران در حین انجام کار، بیش از هر خدمت دیگری به بیماران کمک می‌کند و برای تحقق این هدف باید برای رفع مشکلات این قشر از جامعه، تلاش بیشتری صورت گیرد.

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها