براساس هماهنگی انجام شده چهار منطقه به ترتیب اولویت مناطق مشگین‌شهر، پارس‌آباد،گرمی و خلخال برای اجرای این طرح در نظر گرفته می‌شود.
کد خبر: ۸۶۳۷۲۶۰
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، کمال عالی‌زاده در جلسه طرح شهاب اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: این طرح در نواحی یک و دو اردبیل در پایه‌های چهارم و پنجم ابتدایی به خوبی اجرا شده است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره حساسیت طرح شهاب گفت: توجه مدیران مدارس بر روند اجرای طرح و نظارت بر ثبت وضعیت دانش‌آموزان در سیستم همگام و پشتیبانی مدارس از طریق فناوری ادارات آموزش و پرورش نواحی یک و دو به ویژه مدارس روستایی و کم جمعیت امری مهم و ضروری بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.

عالی‌زاده بیان کرد: این طرح الان در مرحله‌ای است که اهداف آن در بطن مطالب درسی پایه‌های چهارم و پنجم ابتدایی است و کاری جدا از اهداف آموزشی و پرورشی مدارس نبوده بنابراین پیگیری مسئولان نواحی یک و دو را بیش از پیش می‌طلبد.

وی با بیان اینکه معلمان بهترین کسانی هستند که می‌توانند استعدادهای برتر دانش‌آموزان را شناسایی و هدایت کنند، تصریح کرد: این طرح در دوره ابتدایی به منزله هدایت عام است و لازم است بستر و زمینه را برای شکوفایی و سپس هدایت استعدادهای برتر مهیا کنیم.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: اجرای این طرح به ایستگاه حساس خود رسیده و نیازمند توجه و پیگیری‌های مداوم مسئولان است که مدارس را پشتیبانی کرده و مسیر حرکت را برای مدارس هموار کنند.

عالی‌زاده با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در راستای توسعه اجرای طرح شهاب در مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: براساس هماهنگی انجام شده چهار منطقه به ترتیب اولویت مناطق مشگین‌شهر، پارس‌آباد،گرمی و خلخال برای اجرای این طرح در نظر گرفته می‌شود.

ارسال نظرات