عضو کمیسیون عمران در گفتگو با «بسیج»:
نماینده مردم سمنان با انتقاد از عملکرد وزارت نفت تصریح کرد: وقتی فاز 15و 16 در یک زمان کوتاه به سرانجام رسید پس توانایی لازم برای بهره وری وجود دارد این در حالی است که وزارت نفت و دولت از اینکه بر حاکمیت خود ذره ای خدشه وارد شود رویگردان بود لذا نفت را منهای مردم می دانند.
کد خبر: ۸۶۳۷۲۶۸
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱

علیرضا خسروی عضو کمیسیون عمران و نماینده مردم سمنان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: همانگونه که مستحضرید در بهره برداری فاز 15 و 16 گازی پارس جنوبی اعلام شد که در  مدت کوتاه می توانیم تحولاتی عظیمرا در عرصه نفتی ایجاد کنیم این در حالی است که  ریاست محترم جمهور در نطق خود از عدم تمایل دولت در بکارگیری ظرفیت مردمی رونمایی نمودند؛لذا این سوال مطرح می شود  چرا دولت تمایل به بهره وری از ظرفیت مردمی نیست؟!

وی با بیان اینکه مسوولان نمی خواهند حوزه نفتی را با سرمایه مردم رونق دهند افزود: بالایی سود بانک ها  و موسسات مالی، مردم را علاقمند به سرمایه گذاری در بانک نموده است که با سیاستگذاری دولتی می توانستند سرمایه مردم را به تولیدات داخلی بلاخص حوزه نفتی سوق دهند و مسلم بدانید مردم با اشتیاق به این سمت خواهند شتافت.

خسروی گفت: وقتی مسوولان دخیل در سود بانکی و موسسات مالی هستند  عدم تمایل را برای واگذاری سرمایه به جهات دیگر را از خود نشان می دهند و با پررنگ نمودن اهداف شخصی، منافع ملی را در نظر نمی گیرند.

نماینده مردم سمنان با انتقاد از عملکرد وزارت نفت تصریح کرد: وقتی فاز 15و 16 در یک زمان کوتاه به سرانجام رسید پس توانایی لازم برای بهره وری وجود دارد این در حالی است که وزارت نفت و دولت از اینکه بر حاکمیت خود ذره ای خدشه وارد شود رویگردان بود لذا نفت را منهای مردم می‌دانند.

عضو کمیسیون عمران خاطر نشان کرد: تا زمانی که تفکر حاکمیتی در مسوولان دولتی و نفتی وجود داشته باشد تلفات منابع نفتی و اقتصاد وابسته نفتی را به تصویر کشیده می‎شود.

ارسال نظرات