با وجود تولیدات و محصولات متنوع، هنوز صنایع تبدیلی و تکمیلی مرتبط با این بخش در سطح استان اردبیل در حد نیاز وجود ندارد و انتظار می‌رود در این زمینه شاهد همت و تلاش همه‌جانبه از سوی متولیان و فعالان بخش کشاورزی و دامپروری در استان باشیم.
کد خبر: ۸۶۳۷۳۷۳
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، بهروز پورسلیمان در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل به لحاظ اینکه از قطب‌های مهم کشاورزی کشور محسوب می‌شود ولی متأسفانه در بسیاری از بخش‌ها رشد و توسعه را تجربه نکرده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای کشاورزی استان اردبیل افزود: با وجود تولیدات و محصولات متنوع، هنوز صنایع تبدیلی و تکمیلی مرتبط با این بخش در سطح استان اردبیل در حد نیاز وجود ندارد و انتظار می‌رود در این زمینه شاهد همت و تلاش همه‌جانبه از سوی متولیان و فعالان بخش کشاورزی و دامپروری در استان باشیم.

نائب رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: امیدواریم موضوع راه‌اندازی صنایع تبدیلی و تکمیلی برای استان اردبیل که در حوزۀ کشاورزی و دامپروری جزو استان‌های برتر است به زودی حل شود و در این حوزه شاهد جهش مناسب و توسعه این بخش باشیم.

پورسلیمان با اشاره به مباحث بررسی شده در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان گفت: خروجی مناسب جلسات شورای گفت‌وگو امیدوارکننده است و تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم با برگزاری جلسات شورا در زمینه حل مشکلات در این حوزه اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: جلسه های انجام شده شورای گفت‌و‌گو با توجه به اهمیت و حساسی بخش کشاورزی استان اردبیل با محوریت کشاورزی برگزار شد و تلاش بر این است تا جلسات بعدی را تا حصول نتایج مناسب و مثبت برای کشاورزان و بخش کشاورزی با محوریت چالش‌های کشاورزی و دامپروری برگزار کنیم.

ارسال نظرات