معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاوری استان:
درحال حاضر متقاضیان واجد شرایط با دریافت معرفی‌نامه از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان تابعه و مراجعه به این صندوق می‌توانند از تسهیلات آن بهره مند شده و با ایجاد فرصت کسب و کار و ایجاد کارآفرینی زمینه‌های تولید را فراهم آورند.
کد خبر: ۸۶۳۷۳۸۶
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اصغر پرتوی در جلسه بررسی روند ارائه تسهیلات به کشاورزان استان اردبیل اظهار داشت: تا پایان امسال مبلغ 50 میلیارد ریال اعتبار با عاملیت صندوق کارآفرینی امید برای متقاضیان به سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی استان اختصاص داده شده است.

وی افزود: این اعتبارات در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های حمایت از ایجاد فرصت‌های کسب و کار در بخش کشاورزی به منظور حمایت از بهره‌برداران و سرمایه‌گذاران بخش و ارتقاء کمی و کیفی سطح تولید و اشتغال‌زایی، افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های تولید در نظر گرفته شده است و فرصت مناسبی برای تسهیل در توزیع و اعطای تسهیلات این صندوق و دسترسی آسان متقاضیان به منابع مالی محسوب می‌شود.

پرتوی با اشاره به برنامه‌های حمایتی وزارت جهاد کشاورزی از تولیدکنندگان و بهره‌برداران و کشاورزان که جزو وظایف ذاتی خود از مخاطبان است، گفت: در راستای حمایت‌های واقعی و عملی در استان‌ها نیز سازمان با بانک‌ها و صندوق‌های مالی و اعتباری و حتی مراکز علمی در طول سال اقدام به عقد تفاهم نامه های همکاری کرده است که با صندوق کارآفرینی امید که زمینه‌های حمایتی مالی و اعتباری یارانه‌داری برای حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان دارند اقدام به امضاء تفاهم‌نامه کرده است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاوری استان اردبیل بیان کرد: درحال حاضر متقاضیان واجد شرایط با دریافت معرفی‌نامه از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان تابعه و مراجعه به این صندوق می‌توانند از تسهیلات آن بهره مند شده و با ایجاد فرصت کسب و کار و ایجاد کارآفرینی زمینه‌های تولید را فراهم آورند.

پرتوی تصریح کرد: کارمزد این تسهیلات 4 درصد به صورت قرض‌الحسنه است که 90 درصد از این مبلغ برای سرمایه‌گذاری ثابت و جاری و 10 درصد آن نیز سرمایه در گردش به مدت 2 سال خواهد بود.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاوری استان اردبیل از تمامی متقاضیان تسهیلات در بخش کشاورزی خواست برای بهره‌مندی از این تسهیلات به مدیریت‌های تابعه استان مراجعه و نسبت به تکمیل پرونده خود اقدام کنند.

ارسال نظرات