هفته بیست و هفتم و پایانی دور مقدماتی رقابت های سوپر لیگ بسکتبال کشور عصر امروز پیگیری شد که تیم بسکتبال شهرداری اراک موفق شد با نتیجه 83 بر 68 دانشگاه آزاد تهران را شکست دهد و سومین برد خود را برابر این تیم جشن بگیرد
کد خبر: ۸۶۳۷۳۹۰
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

در هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور دو تیم شهرداری اراک و دانشگاه آزاد اسلامی که پیش از این دو بار برابر هم صف آرایی کرده بودند و هر دو بار تیم شهرداری به برتری دست یافته بود عصر امروز در سالن امام خمینی (ره ) اراک به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم بسکتبال شهرداری اراک در این دیدار کسایی پور را بر خلاف بازی گذشته بر روی نیمکت خود می دید و  از حضور حامد آفاق که در دو بازی گذشته به دلیل مصدومیت حضور نداشت در ترکیب خود بهره می برد. اولین تایم این دیدار با نتیجه 24 بر 14 به برتری دست یافت. در کوارتر دوم بعد از اینکه تیم دانشگاه آزاد اسلامی 9 امتیاز از طریق ضربات پنالتی به دست آورد شهرداری اراک موفق شد اولین امتیاز خود را به دست آورد. برتری تیم شهرداری با پرتاب سه امتیازی ارغوان بازیکن ملی پوش دانشگاه آزاد از دست رفت اما در ادامه یاران کسایی پور جبران مافات کردند تا در مجموع نیمه اول با حساب 40 بر 38 به سود شهرداری اراک به پایان برسد.

در سومین وقت ده دقیقه ای این دیدار محمد حیدری، محمد زارعی، حامد آفاق، اصغر کاردوست و بوژان نفرات منتخب کسایی پور برای شروع بازی بودند تکنیکال فول دقایق پایانی کوارتر دوم یک ضربه پنالتی را نصیب یاران شهرداری اراک کرده بود تا بوژان آن را تبدیل به گل کند در ادامه ریباند مناسب اصغر کاردوست در زیر حلقه موقعیت را برای سایر بازیکنان شهرداری ایجاد کرد تا اختلاف امتیازات خود را بیشتر کنند تا در پایان کوارتر سوم شهرداری اراک با حساب 57 بر 55 به برتری دست یابد.

محمد امجد بازیکن تیم شهرداری در اخرین وقت این دیدار در چند صحنه با توپ ربایی مناسب خود آفاق و بوژان را در موقعیت گل قرار داد تا هاشمی مستاصل از آنچه در زمین بازی در حال رخ دادن است شاهد اختلاف 15 امتیازی باشد. دفاع مناسب یاران شهرداری در این دیدار رمز موفقیت این تیم بود تا در نهایت تیم شهرداری اراک با حساب 83 بر 68 برنده این میدان باشد.

در این دیدار بوژان دبل دبل کرد و ضمن کسب 33 امتیاز، 11 ریباند نیز به نام خود ثبت کرد تا موثر ترین بازیکن زمین لقب بگیرد.

بدین ترتیب شهرداری اراک با قرار گرفتن در مکان چهارم جدول رده بندی در مرحله پلی آف این رقابت ها باید دهم اسفند ماه سالجاری به مصاف تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران تیم پنجم جدول رده بندی برود که با توجه به برنامه اعلام شده هر تیم در این مرحله با توجه به نتایج دور مقدماتی باید چهار برد از هفت مسابقه را کسب کند.

میزبانی دیدار اول مرحله پلی آف نیز با تیمی است که در سه دیدار گذشته یک بار میزبان بوده است


ارسال نظرات