"حضور حداکثری در انتخابات اقتدار نظام اسلامی را به دنبال دارد"
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: متاسفانه برخی از تصمیم‌گیرندگان برای رفع مشکلات کشور نگاهشان به بیرون از مرزهای کشور بوده ولی با حضور حداکثری در انتخابات بایستی افراد اصلحی را انتخاب کنیم که در برابر قدرت‌های غربی کوتاه نیامده و تنها نگاهشان به ظرفیت‌های درونی کشور باشد.
کد خبر: ۸۶۳۷۴۰۴
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در مراسم تجلیل از پرستاران و پیشکسوتان عرصه بهداشت و درمان سپاه روح‌الله استان مرکزی که در مرکز درمانی ثارالله برگزار شد با اشاره به سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب(س) اظهار داشت: نامگذاری این روز به نام روز پرستار به سبب ویژگی‌ها و شاخصه‌های حضرت زینب(س) بوده و خوشا به حال پرستاران که چنین روزی به نام تجلیلی از زحمات آنان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: حضرت زینب(س) در دوران حیات خویش از همان دوران خردسالی با مسائل و مشکلاتی روبه‌رو شدند و در کنار هم و غم برای رفع مشکلات، سختی‌ها و فشارهای بسیاری را تحمل کردند، در دوران کودکی به پرستاری از حضرت فاطمه زهرا(س) پرداخته و به خوبی وظیفه پرستاری از مادر را انجام دادند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: چندی نگذشته بود که پرستاری از پدر را نیز عهده‌دار شد، دیر زمانی نگذشت که این بانوی بزرگ اسلام به پرستاری از امام حسن(ع) پرداخت و عمخوار برادر شد ولی نقش پرستاری حضرت زینب(س) در کربلا و واقعه عاشورا به اوج خود رسید.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی ادامه داد: پرستاری از اصحاب و یاران امام حسین(ع) در واقعه کربلا و نیز پرستاری از امام سجاد(ع) نقش پرستاری این بانوی بزرگ را برجسته‌تر از گذشته کرد، پرستاری در شرایطی بسیار سخت و دشوار، تمامی پرستاران بایستی از سجایای اخلاقی حضرت زینب(س) الگوگیری کرده و به وظیفه خود عمل کنند.

وی افزود: سعه صدر و ظرفیت تاب مسائل و مشکلات پیش روی حضرت زینب(س) درخور ستایش است از سوی دیگر انچه که باید مورد توجه پرستاران قرار گرفته و از آن الگو بگیرند اخلاص عملی بود که حضرت زینب(س) داشتند و این مهم باید در زندگی ما نیز مدنظر گرفته شود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: اخلاص پرستار در تحمل مسائل کمک کننده او خواهد بود چراکه با خدای خود معامله کرده و برای کسب رضای الهی به ابراز همدری و همراهی با بیماران خواهند پرداخت، همراهی که آسایش را از آنان سلب خواهد کرد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی با اشاره به پیشکسوتان دوران دفاع مقدس که در جلسه حضور داشتند گفت: پیشکسوتان دوران دفاع مقدس هر از گاهی افسوس می‌خورند که چرا از غافله شهدا جا مانده‌اند و این مسئله برایشان سخت است.

وی افزود: اما خداوند متعال در آیه 169 سوره آل‌عمران در ارتباط با شهدای زنده نیز قرآن به صراحت در یکی از آیات خود از زبان شهداء با شهدای زنده به گفت‌وگو نشسته و بیان می‌کند که شما نیز اجر و پاداش شهداء را دریافت می‌کنید به شرط آنکه بر عهد و پیمان خود باقی بمانید.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: بایستی به مانند گذشته در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی حضور داشته باشیم و تا دم مرگ از اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی پاسداری کنیم.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی با اشاره به ایام انتخابات پیش روی گفت: شرایط حساسی را نسبت به گذشته در پیش روی داریم و هرچه انقلاب اسلامی پیش رود شرایط بی‌شک حساس‌تر می‌شود چراکه انقلاب اسلامی با سرعت در حال پیشرفت بوده و هر قدر به جلو حرکت کنیم دشمن نیز پیچیده‎‌تر عمل می‌کند.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی مرتبا حرکات و پیشروی‌های انقلاب اسلامی را رصد کرده و اقدامات پیچیده‌تری را علیه نظام اسلامی طراحی می‌کنند به ویژه در بحث نفوذ که قصد دارند با عوامل نفوذی خود به اهداف خود دست یابند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: متاسفانه شاهد هستیم که دشمنان نظام اسلامی به توسعه ماهواره‌ها و شبکه‌های اجتماعی خود به ویژه شبکه اجتماعی تلگرام پرداخته و اگر قصد داشته باشند تا فتنه‌ای همچون فتنه 88 را رقم زنند با توسعه اقدامات آنان در فضای مجازی مقابله قدری مشکل خواهد بود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی با اشاره به دشمن ستیزی استکبار علیه انقلاب اسلامی گفت: اگر به مطالعه تاریخ آمریکا بپردازیم در می‌یابیم که از زمانی که ابرقدرت بودن را در جهان آغاز کردند به دنبال از پای دراوردن انقلاب اسلامی بوده‌اند چراکه منافع خود را در خطر دیدند.

وی افزود: متاسفانه برخی از تصمیم‌گیرندگان برای رفع مشکلات کشور نگاهشان به بیرون از مرزهای کشور بوده ولی با حضور حداکثری در انتخابات بایستی افراد اصلحی را انتخاب کنیم که در برابر قدرت‌های غربی کوتاه نیامده وتنها نگاهشان به ظرفیت‌های درونی کشور باشد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: در انتخابات دشمنان نظام اسلامی به دنبال این هستند که صدایی که درمی‌آید به نفع غرب باشد، استکبار جهانی به دنبال وابسته کردن کشورها برای حفظ منافع خود هستند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی با اشاره به لزوم پیروی از منویات مقام‌معظم رهبری گفت: مقام‌معظم رهبری درباره انتخابات سخنان کلیدی را مطرح کردند که باید به آن توجه داشته باشیم از این‌رو بایستی سخنان مقام‌معظم رهبری در دیدار با ائمه جماعات، دیدار با مردم قم و همچنین دیدار با دست‌اندرکاران انتخابات را تحلیلی کنیم و در انتخاب افراد اصلح از معتمدین مشورت گیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات