فرمانده سپاه لرستان:

خوشبینی به دشمن راه را برای نفوذ بازتر می کند/انتخاب نمایندگان مومن و انقلابی به ماندگاری نظام کمک می کند

فرمانده حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: خوشبینی به دشمن راه را برای نفوذ بازتر می کند.
کد خبر: ۸۶۳۷۴۱۳
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی در همایش مشترک فرماندهان، مسئولین و هادیان سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با تاکید بر اینکه دولتمردان باید بیش از گذشته نسبت به غرب بدبین باشند گفت: هر چه نسبت به دشمن بدبین باشیم راه نفوذ بسته تر و هر چه خوشبین باشین راه نفوذ باز تر می شود.

وی با بیان اینکه مسلما در پسابرجام تلاش دشمن برای نفوذ بیشتر می شود افزود: دولت باید با بدبینی و هوشمندی در مقابل دشمن راه های نفوذ را سد کند.

فرمانده حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با اشاره به اینکه مجلس در تصمیم گیری ها نافذتر است و با این حال اگر این عرصه مهم به دست نفوذی ها بیفتد واویلا است گفت: اگر مجلس به دست نفوذی ها بیفتد خطرناک است.

کشکولی با بیان اینکه یکی از بزنگاههای نفوذ در حکومت ها پارلمان ها محسوب می شوند به همین دلیل در ادبیات سیاسی دنیا مبارزه ای به نام مبارزه پارلمانی وجود دارد تصریح کرد: بر این اساس مخالفین دولت ها سعی می کنند که با نفوذ در مجلس در یک بازه زمانی ریشه حکومت ها را بزنند.

وی با اشاره به اینکه اهمیت جایگاه مجلس، نظارت شورای نگهبان برای تایید صلاحیت کاندیداها را به امری اجتناب ناپذیر تبدیل کرده است اظهار کرد: متاسفانه برخی جناح های سیاسی واگرا به طور مکرر می گویند که شورای نگهبان در تایید صلاحیت ها جناحی عمل می کند و با این حال بیان این ادعاها موجب شده است که ما به این موضوع که چرا این سخت گیری ها برای تایید صلاحیت ها وجود دارد، فکر نکنیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه مجلس به این دلیل دارای اهمیت است و تایید صلاحیت ها با سخت گیری های شورای نگهبان انجام می شوند که با هر قیام و قعود نمایندگان می توان زمینه تضعیف و یا اقتدار نظام را رقم زد گفت: آمریکاییها مدعی هستند که با نفوذ در دومای شوروی توانستند این رژیم را دچار فروپاشی کنند و بازرگان و ملی مذهبی ها نیز در این راستا چند بار در مصاحبه های خود اعلام کردند که اجازه می دهیم شاه بماند مشروط بر اینکه ما به مجلس راه پیدا کنیم.

کشکولی با اشاره به اینکه مجلس یک اتاق فکر و مرکز تصمیم سازی است و امام خمینی (ره) نیز فرمودند که مجلس در راس امور است اظهار کرد: مجلس به عنوان یک ریل گذار هم قانون گذار است و هم بر حسن اجرای قوانین نظارت می کند؛ بنابراین در جایگاه با اهمیتی قرار دارد.

وی با بیان اینکه با وجود این همه اهمیتی که برای مجلس ورای اسلامی وجود دارد اما متاسفانه برخی ها در لرستان درگیر طایفه گرایی ها هستند و یا برخی ها نیز به دنبال این هستند که با انتخاب کاندیدای مورد نظرشان مشکل اشتغال فرزندشان رفع و یا زمینه برای دریافت تسهیلات بانکی برایشان تسهیل شود بیان کرد: با توجه به نقش مهم و تاثیرگذار مجلس در ماندگاری نظام سرنوشت نظام از هر چیزی مهمتر است؛ اما متاسفانه برخی ها از این مهم غافل هستند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در ادامه ضمن بازخوانی بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت مجلس و خطر نفوذ دشمن گفت: معظم له فرمودند اگر بر فرض، عنصری نفوذی در مجلس خبرگان یا مجلس شورای اسلامی یا دیگر ارکان نظام وارد شود مانند موریانه از داخل پایه‌ها را می‌جود و سست می ‌کند.

کشکولی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب معتقدند که آمریکایی‌ها مثل ما دنبال تحول ‌اند، اما، ما تحولی را می‌خواهیم که فاصله‌ کشور و جامعه با اهداف اسلام و انقلاب را کاهش دهد و آنها دقیقاً در نقطه‌ مقابل تحول مورد نظر ملت ایران، دنبال دور کردن جامعه از اهداف انقلاب و نزدیک کردن ایران به اهداف خودشان هستند.

ووی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب همچنین فرموده اند که برای انتخاب نامزدها به کسانی و مجموعه‌هایی اعتماد کنید که از سر صفا و صداقت و علاقه‌ مندی به انقلاب لیست داده‌اند، نه از روی مقاصد خاص و گاه فاسد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تاکید بر اینکه انتخاب نمایندگان مومن و انقلابی به ماندگاری نظام کمک می کند، گفت: اگر در بین دو کاندیدا یکی از آنها ذره ای از حیث دینداری و استکبارستیزی ضعیف تر باشد و ما به او رای دهیم یک گام برای تضعیف نظام برداشته ایم و اگر به کاندیدای دیگر که از نظر استکبارستیزی و دینداری قوی تر است رای دهیم به ماندگاری و تقویت اقتدار نظام کمک کرده ایم.


ارسال نظرات