مسئول حفاظت اطلاعات سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: سپاه در انتخابات رویکرد تبیین شاخص های کاندیدای اصلح از دیدگاه رهبر معظم انقلاب را دنبال می کند.
کد خبر: ۸۶۳۷۴۲۳
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، موسوی در همایش مشترک فرماندهان، مسئولین و هادیان سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در دو انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی رویکرد تبیین شاخص های کاندیدای اصلح از دیدگاه رهبر معظم انقلاب را دنبال می کند.

وی با بیان اینکه بنابر ارزیابی صورت گرفته سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان هیچ اقدامی در حمایت یا ضد کاندیداهای انتخاباتی و یا احزاب و گروههای سیاسی نداشته است، افزود: دشمن به دنبال ایجاد شکاف و دو قطبی سازی در جامعه است و با این حال رهبر معظم انقلاب با هوشیاری و درایت امسال را به نام سال همدلی و همزبانی، دولت و ملت نامگذاری کردند.

مسئول حفاظت اطلاعات سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تاکید بر اینکه هادیان سیاسی در جریان دو انتخابات پیش رو باید آگاهی بخشی به جامعه را دنبال کنند، گفت: با توجه به تعداد زیاد هادیان سیاسی ضرورت دارد که هادیان سیاسی امر هدایت گری و آگاهی بخشی را از درون خانواده های خود شروع کنند و بعد آن را به جامعه گسترش دهند.

موسوی ادامه داد: نباید اجازه دهیم که دشمن در جریان انتخابات با وجود میلیون ها گوشی هوشمند و رشد شبکه های اجتماعی با سوء استفاده از برخی مشکلات به گفتمان سازی بپردازد.


ارسال نظرات