خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان عنوان کرد؛

گلستان نیاز به 320 خانه عالم دارد/ خانه عالم روستای گوزن فارس به بهره‎برداری رسید

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در مراسم افتتاح خانه عالم روستای گوزن فارس گفت: گلستان نیاز به 320 خانه عالم دارد.
کد خبر: ۸۶۳۷۴۳۳
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، در دهه مبارک فجر پروژه ای دیگراز خانه های عالم شهرستان گرگان در روستای گوزن فارس از توابع بخش بهاران به بهره برداری رسید.

حجت الاسلام نوراله ولی نژاد مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ضمن تقدیر از دهیار، شورای اسلامی و اهالی محترم این روستا دراین باره گفت: این پروژه در دو طبقه با کاربری خانه عالم و خانه قرآن تعریف شده و بیش از700 میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری، اداره کل امورروستایی استانداری، سازمان تبلیغات اسلامی و کمک های مردمی برای احداث این پروژه هزینه شده است؛ افزون براینکه زمین آن توسط خیرمحل حاج اسماعیل زینعلی به سازمان تبلیغات اسلامی واگذار گردیده است.

وی بیان کرد: با ساخت این خانه عالم در صورت فراهم شدن شرایط مناسب آن می توانیم یک روحانی در این روستا مستقر کنیم.

حجت الاسلام نوراله ولی نژاد افزود: هر روز که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد شاهد افتتاح طرح های جدیدی هستیم که این نشان می دهد به برکت نظام جمهوری اسلامی خدمات زیادی به مردم ارایه شده است.

این مقام مسئول در ادامه به وجود 156 خانه عالم در استان اشاره و با بیان اینکه تعدادی از خانه های عالم در حال احداث است، اضافه کرد: خانه عالم در مناطق دوردست و پرجمعیت احداث می‌شود و بیش از170 نفر از روحانیون در قالب روحانیون مستقر و طرح هجرت هم‌اکنون در نقاط مختلف گلستان به امر تبلیغ می‌پردازند.

وی گلستان را نیازمند 320 خانه عالم دانست و گفت: وجود عالم و روحانی برای برطرف شدن مسائل اجتماعی، اخلاقی و دینی حائز اهمیت است.

محمد رضا بهرامی خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج گلستان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها