طلاب و روحانیون حوزه علمیه امام صادق(ع) کرج در بیانیه‌ای ضمن انتقاد از عدم پندگیری از نصیحت‌های دلسوزانه مسئولان فرهنگی، از مواضع آیت‌الله حسینی همدانی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز اعلام حمایت کردند.
کد خبر: ۸۶۳۷۴۳۹
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، جمعی از طلاب و روحانیون حوزه علمیه امام صادق(ع) کرج بیانیه‌ای خطاب به عموم مردم مومن و امت حزب‌الله استان البرز صادر کردند که در آن در مورد مشکلات اخیر در مورد عدم برنامه‌ریزی صحیح، منسجم و متناسب با فرهنگ اسلامی، ایرانی در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز انتقاد کردند.

در این بیانیه از عدم عملکرد صحیح و مسئولانه، عدم پندگیری از نصیحت‌های دلسوزانه نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و اجرای برنامه‌های لغو و بیهوده‌ای همچون کنسرت‌هایی که در آن موازین شرعی آشکارا زیر پا گذاشته می‌شود و هیچ‌گونه سازگاری و نقطه مشترکی با فرهنگ امت حزب‌الله ندارد، انتقاد شده است.

بر اساس این بیانیه، طلاب و روحانیون حوزه علمیه امام صادق(ع) کرج ضمن اعتراض به این دسته از امور ضد فرهنگی که صادرات فرهنگ فاسد، تاریخ مصرف گذشته و ناصحیح غرب است حمایت خود را از مواضع صریح و انقلابی آیت‌الله حسینی همدانی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز که همان مواضع انقلاب اسلامی است، اعلام کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها