با حضور فعالین تشکلهای دانشجویی و رسانه ها؛

پاتوق مطالبه گری در کازرون آغاز به کار می کند

مسئول دفتر بسیج دانشجویی کازرون گفت: پاتوق مطالبه گری در کازرون آغاز به کار می کند
کد خبر: ۸۶۳۷۴۵۱
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ محمدهادی صحرابان در جلسه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون با اعلام برنامه های انتخاباتی این تشکل گفت: برگزاری کرسی آزاد اندیشی، انتشار ویژه نامه و نشریات، نشست های بصیرتی، کافه انتخاباتی در دانشگاه ها و پاتوق مطالبه گری از جمله برنامه های بسیج دانشجویی دانشگاه های کازرون در ایام باقی مانده تا انتخابات است.
وی با اشاره به برنامه پاتوق مطالبه گری گفت: پاتوق مطالبه گری در کازرون با حضور تعدادی از نمایندگان رسانه های کازرون، تشکل های دانشجویی و جوانان اصلاح طلب و اصولگرای شهرستان کازرون که بالغ بر 50نفر هستند تشکیل شده که در طول یک هفته از روز یکشنبه 26بهمن ماه از 14کاندیدای محترم مجلس در کازرون دعوت کرده است.
مسئول بسیج دانشجویی کازرون ضمن اشاره به اهداف برگزاری سلسله نشست های پاتوق مطالبه گری اظهار داشت: این نشست ها به منظور افزایش بصیرت و آگاهی بخشی، شفافیت انتخاباتی، شناخت بیشتر از کاندیداهای شهرستان و ایجاد شور و نشاط سیاسی در محیط های دانشجویی و جامعه و جهت تبیین مجلس همتراز انقلاب اسلامی برگزار می شود.
صحرابان اضافه کرد: قصد داریم پس از برگزاری این سلسله نشست ها، پرسش و پاسخ های مطرح شده میان دانشجویان و کاندیداها را در قالب صوت و تصویر و همچنین مکتوب از طریق رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر کنیم تا همشهریان محترم هم بتوانند با آرا و افکار و برنامه های کاندیداها آشنا شوند.
مسئول بسیج دانشجویی کازرون افزود: این نشست فارغ از دسته بندی های سیاسی و قومی قبیله ای و با حضور کاندیداهای محترم برگزار می شود و بسیج دانشجویی فقط برگزارکننده این جلسات است و با همه کاندیداهای محترم هماهنگی های لازم صورت پذیرفته که انشاالله به صورت روزانه  خبر این نشست ها منتشر خواهد شد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار