کیخا در کنگره شهدای دانشجوی سیستان و بلوچستان:
مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان در کنگره شهدای دانشجوی سیستان و بلوچستان گفت: اگر قرار باشد در دانشگاه یک اقدام فرهنگی اساسی انجام شود؛ قطعاً آن اقدام یادواره شهداست.
کد خبر: ۸۶۳۷۴۵۲
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ علیرضا کیخا، مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان در کنگره شهدای دانشجوی سیستان و بلوچستان که در تالار وحدت دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار برگزار شد، ضمن درود بر روی پاک شهدا از پدر و مادر شهدای دانشجوی استان خواست تا برای همه شهدای گمنام پدری و مادری کنند.

 

وی گفت: خوشحالیم که در مسیر شهدا گام برمی‌داریم و این توفیق را بدست آوردیم که امروز یکی از پویا ترین ستادهای کنگره شهدای دانشجو در سراسر کشور متعلق به استان سیستان و بلوچستان باشد.

 

کیخا افزود: امروز نفس ما گره خورده به نفس خانواده‌های شهدایی است که روزی نفس آنها گره خورده بود به نفس فرزندانی که امروز به بهانه یاد و خاطره آنها دور هم جمع شدیم.

 

مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان بیان داشت: در جمع ما سه نسل شهید حضور دارد؛ اول شهدایی هستند که در دفاع مقدس جان فشانی کردند؛ دوم شهدای ترور که قربانی جهل و سطحی‌نگری شدند و سوم شهدای مدافع حرم که به ما فهماندند راه رسیدن به آسمان هنوز باز است و شهادت نردبان آسمان است.

 

دبیر کنگره شهدای دانشجوی استان سیستان و بلوچستان در پایان گفت: اگر قرار باشد در دانشگاه یک اقدام فرهنگی اساسی انجام شود؛ قطعاً آن اقدام یادواره شهدا است؛ تا نسل امروز بدانند پیش از آنها نسلی بود که برای امروز ما و آینده ما از جان خود گذشتند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات