نماینده یزد در خبرگان رهبری با اشاره به اینکه رقابت انتخاباتی خبرگان رقابت برای کسب قدرت نیست، گفت: دشمن به دنبال کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات است.
کد خبر: ۸۶۳۷۴۷۹
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۳

به گزارشخبرگزاری بسیج از یزد: آیت‌الله ابوالقاسم وافی در برنامه تلویزیونی کاندیداهای خبرگان رهبری استان یزد با اشاره به اینکه پاسداری از نظام و ولایت فقیه جزو وظایف همه افراد جامعه است، اظهار داشت: از اولی که انقلاب پیروز شد، بر اساس خواسته مردم یزد، نمایندگی از ناحیه مجلس را قبول کرده و دو دوره در مجلس حضور داشتم.

وی با اشاره به اینکه آن دو دوره دوره‌های سختی برای نظام و مجلس شورای اسلامی بود، گفت: این هشت سال علاوه بر حضور در مجلس، گاهی به جبهه‌ها رفته و وقتی هم که به حوزه‌های انتخابیه می‌رفتم، با خانواده‌های شهدا، پدران و مادران شهدا روبرو می‌شدم که همین موضوع سبب بزرگ جلوه شدن خدمتمان برای این افراد باشد.

نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: بعد از این هشت سال به حوزه علمیه قم آمدم و در این مدت هم خودم را از نظام جدا نمی‌دانستم و این خدمت به نظام و مردم همیشه در کارنامه کاری من بوده است.

وافی خاطرنشان کرد: در سال 1370 به دستور مقام معظم رهبری مرکز خدمات درمانی تشکیل شد و من به مدت حدود 15 سال در این مرکز به خدمت‌رسانی مشغول بودم.

تولیت پیشین مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه از سال 1379 تا سال 1392 با حکم مقام معظم رهبری تولیت مسجد مقدس جمکران را بر عهده داشته، گفت: به درخواست مردم و علمای استان یزد به عرصه خبرگان ورود پیدا کردم و الان مدت 13 سال است که در این عرصه فعالیت دارم.

کاندیدای انتخابات خبرگان رهبری در استان یزد با اشاره به فعالیت مطلوب صدا و سیما در معرفی مطلوب مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: مجلس خبرگان رهبری مجلسی است که طبق فرمایش مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره)، مشروعیت نظام تا حدی به آن وابسته است.

وی با تاکید بر اینکه مجلس خبرگان رهبری تا زمان حیات مقام معظم رهبری باید به تقویت فعالیت‌ها و اجرای منویات ایشان بپردازد، گفت: امام خمینی(ره) در وصیت نامه‌ای که منشور نگاه‌داری نظام اسلامی برای آیندگان است، بیان فرمودند که انتخاب خبرگان باید با دقت، با مشورت مراجع عظام هر عصر و علمای بزرگ سراسر کشور و متدینین و داشنمندان متعهد نمایندگان خبرگان را به مجلس بفرستند.

نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری افزود: امام خمینی(ره) در ادامه می‌فرمایند که ممکن است اندک کوتاهی در زمینه انتخاب، آسیبی جبران‌ناپذیر به نظام وارد کند.

کاندیدای مورد حمایت ائتلاف اصولگرایان استان یزد افزود: مجلس خبرگان رهبری مسابقه در خیرات است و در این عرصه هیچ گاهی رقابت، رقابتی برای رسیدن به جهاتی خاص نیست بلکه رقابت در این عرصه برای رسیدن به خیرات و رضوان الهی است.

تولیت پیشین مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه خبرگان رهبری یک امانت الهی در چهارچوب تکالیف شرعی و خدمت‌گذاری به نظام است، گفت: آن چیزی که مد نظر ماست، شرکت گسترده مردم چه در انتخابات خبرگان و چه در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

کاندیدای انتخابات خبرگان رهبری در استان یزد به حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال اشاره کرد و افزود: در همین راهپیمایی‌هاست که مردم هدف دشمن را متوجه می‌شوند.

وی ادامه داد: دشمن الان برای انتخابات در حال فعالیت است که مردم را تشویق به عدم حضور در انتخابات یا حضور کم در انتخابات می‌کند اما ما مردم را به دلیل پاسداری از خون شهدا و آرمان‌های بلند آنها و تقویت نظام، مقام معظم رهبری و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری برای حضور در انتخابات دعوت می‌کنیم.

کاندیدای مورد حمایت ائتلاف اصولگرایان استان یزد افزود: حتی والدین فرزندانشان که امکان رای دادن به لحاظ سنی را هم ندارند به همراه بیاورند تا آنها هم در حراست از نظام شریک باشند.

تسنیم/

ارسال نظرات